ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: تحکیم و استواری امنیت ملی به عنوان یکی از ارکان توسعه کشور مستلزم تقویت نیروی‌های انتظامی است.

به گزارش ایرنا، حجت اسلام «جعفر رحیمی» درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به فرا رسیدن هفته انتظامی اظهار کرد: بخش قابل توجهی از وجود نظم و امنیت کشور مرهون ایثار و فداکار نیروی های انتظامی است که این نیروها برای تامین آن از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیستند.

وی با بیان اینکه اهمیت امنیت در برخی مواقع انقدر مهم و بدیهی است که گاها از آن غافل می شویم افزود: یکی از مهترین ارگان های تامین امنیت کشور فرماندهی انتظامی است که تحکیم و استواری امنیت ملی، به تقویت این نیروی وابسته است .

حفظ مرزهای بین المللی موضع شفاف ایران است

خطیب جمعه ساوه با اشاره به حوادث آذربایجان و ارمنستان گفت: مواضع ایران در بحران قفقاز جنوبی مبتنی بر چهار اصل آزادی اراضی تصرف شده آذربایجان به وسیله ارمنستانف امنیت ارامنه ساکن در سرزمین های آزاد شده، عدم تغییر مرزهای بین المللی و استقرار نیافتن تروریست های تزریقی در جبهه های این جنگ استوار است.

وی همچنین به دیدار مسوولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان کنفرانس وحدت با رهبر معظم انقلاب اشاره و اضافه کرد: با توجه به سخنان رهبری پیامبر اکرم (ص) نسخه همه دردهای بشریت بوده و رژیم صهیونیستی رفتنی است.