مشهد- ایرنا- مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سه حادثه ترافیکی که امروز به صورت جداگانه در شهرستان‌های مشهد و بردسکن خراسان رضوی رخ داد، ۲۱ مصدوم در پی داشت.

محمد علیشاهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حادثه نخست تصادف زنجیره‌ای سه دستگاه خودروی سواری شامل ۲ پراید و یک سمند در خیابان وکیل آباد مشهد که حوالی ساعت ۱۱ امروز رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام و مصدومان به بیمارستان شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

وی ادامه داد: حادثه دیگر بر اثر تصادف یک دستگاه خودروی ۲۰۶ با ون سرویس دانش آموزی حدود ساعت ۱۳ امروز در خیابان امامیه مشهد رخ داده است که این حادثه ۱۱ مصدوم داشت که برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس اورژانس به محل اعزام و مصدومان به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در تصادف دیگر بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه خودروی پیکان وانت در شهرستان بردسکن حوالی ساعت ۱۲:۳۰ امروز رخ داد.

علیشاهی افزود: این حادثه پنج مصدوم در پی داشت که برای امدادرسانی به این مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام که یک مصدوم در محل حادثه توسط کارشناسان اورژانس درمان و چهار مصدوم دیگر به بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) بردسکن منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

برچسب‌ها