سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مسئولان نسبت به عملکرد و وظایف محوله خود پاسخگو باشند و اگر مسئولی برای توجیه کم کاری خود توضیحی دارد، ما گوش شنوا داریم.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی روز یکشنبه در همایش شهرستانی شوراهای اسلامی در کامیاران اظهار کرد: با وجود کسب دستاوردهای علمی و دانش‌بنیان اما همچنان به دلیل بی کفایتی و بی مسئولیتی برخی مدیران، مشکلات مختلفی داریم که نیازمند رفع و بررسی است.

وی به نقش شوراها در خدمت به مردم و پیشبرد امور اشاره کرد و یادآور شد: شوراها سکوی تبیین در امر انتخابات هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه مشورت دستور صریح اسلام است، گفت: یکی از دستورات و توصیه‌های اخلاقی و اجتماعی اسلام، همفکری و مشورت در امور فردی و اجتماعی است.

رمضانی با اشاره به اهمیت شورا و مشارکت از دیدگاه اسلام، افزود: این امر مقدس مورد تاکید حضرت محمد (ص) است و با تکیه به این امر، بشریت از جهل و نادانی، ظلمت و تاریکی نجات یافت، لذا امروز مسلمانان سراسر جهان مدیون رهنمون‌های منجی عالم بشریت هستند.

وی در ادامه به قیام سال ۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: آغاز حکومت جمهوری اسلامی در سال ۵۷ که به رهبری امام امت(ره) با دستان خالی و به پشتوانه عظیم و میلیونی مردم شکل گرفت، حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی سرنگون شد و برگ جدیدی از تاریخ برای مردم ایران گشوده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به آغازین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان انقلاب تلاش کردند که حکومت نوپای اسلامی را بر زمین بزنند لذا با جنگ تحمیلی به این دشمنی دامن زدند.

رمضانی یادآور شد: بعد از ۴۵ سال از پیروی انقلاب، در سطوح مختلف مادی و معنوی در بیشتر عرصه‌های علمی و صنعتی به همت دانشمندان و جوانمردی و پشتکار جوانان خلاق، ایران سربلند در صدر جدول کشورهای جهان است.

وی در ادامه توسعه راه روستایی را در راستای رفاه شهروندان این مناطق ضروری عنوان کرد و گفت: رفع مشکلات راه روستایی بهسازی جاده‌ها و هموار کرد مسیر تردد روستاییان رسالت خطیر مدیران مرتبط است.

کامیاران در ۶۵ کیلومتری جنوب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.