رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ما حریف دست و پا بسته ای نبودیم اما ملوان نیمه دوم تیم برتر میدان بود.

به گزارش ایرنا, سیدمهدی رحمتی یکشنبه شب در نشست خبری پس از بازی ملوان و نساجی در بندرانزلی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و به تیم ملوان و هوادارانش تبریک می گویم.

وی افزود: ما ابتدا بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما مصدومیت یکی از بازیکنان روی روند بازی تاثیر گذاشت و تا حدی کنترل بازی را ار دست دادیم اما در ادامه بازی به تعادل کشیده شد و ما تا دقایق پایانی نیز موقعیت گارنی داشتیم.

وی ادامه داد: البته تیم فوتبال ملوان در نیمه دوم بهتر از تیم ما بود اما بازیکنان نساجی نیز تا لحظات پایانی جنگیدند و حتی در دقیقه آخر یکی از فرصتهای ما به تیرک دروازه اصابت کرد.

سرمربی نساجی اضافه کرد: گرچه در این دیدار نتیجه بازی را واگذار کردیم اما از زحمت بازیکنانم تشکر می کنم چون خیلی تلاش کردند و زحمت زیادی کشیدند اما متاسفانه فرصت های ما تبدیل به گل نشد.

رحمتی بیان کرد: به طور حتم از هم اینک برای نیم فصل تدابیری را خواهیم اندیشید که چند بازیکن به خدمت بگیریم و تیممان را در ادامه تقویت کنیم چون به بازیکنان جدید نیاز داریم.

وی به داوری این دیدار اشاره و خاطرنشان کرد: نمی توانم درباره داوری صحبت کنم ما چیزهای زیادی در فوتبالمان نداریم و VAR نیز یکی از این موارد مهم است و نمی توانم صحبت کنم چون بلافاصله محروم می شویم اما حرفهای زیادی دارم و می خواهم در یک فرصت مناسب درباره آنها صحبت می کنم.

رحمتی به تعطیلی لیگ نیز اشاره کرد و گفت: مشکل فقط عدم برگزاری لیگ نیست، مشکل برنامه ریزی است و نظرم این بود که تیم ملی نوجوانان قرار است یک سال دیگر در جام جهانی برابر برزیل و انگلیس بازی کند به هانگژو می رفت تا تجربه کسب کنند و لیگ هم تعطیل نشود.

سرمربی نساجی اظهار کرد: برخی ها تا تیمشان به مشکل خورد، دو تا بند و تبصره را جابجا کردند و تیم خودشان را بستند و هم اینک نیز همه سکوت کردند و فقط تیم ما تضعیف شده و حق تیم نساجی و مردم قائمشهر به عنوان نماینده ایران در آسیا تضییع شده است.

تیم های فوتبال ملوان و نساجی مازندران عصر یکشنبه در هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت ملوان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

در جدول رده‌بندی این مسابقات، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با این پیروزی و انجام ۶ مسابقه و کسب ۱۰ امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت و تیم فوتبال نساجی مازندران با انجام پنج مسابقه و کسب پنج امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی ۱۶ تیمی قرار گرفت.