کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از امحای سه هزار و ۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان خبرداد و گفت: این مقدار مواد مخدر در سال جاری کشف و ضبط شده بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار"حمید هداوند" روز دوشنبه در آیین امحای مواد مخدر به مناسبت هفته فراجا اظهار کرد: ارزش ریالی این مواد بیش از ۲ هزارمیلیارد ریال برآورد شده است .

وی اضافه کرد: از مجموع این مواد، یکهزار و ۲۸۱ کیلوگرم شیشه ، ۱۷۴کیلوگرم هرویین، ۵۱۰ کیلوگرم حشیش و مابقی سایر مواد مخدر بوده است.

هداوند بیان کرد: کشف این مواد حاصل تلاش شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و سایر دوایر انتظامی،دستگاه قضایی، شورای هماهنگی مبارزه با سایر دستگاه های ذیربط بوده است .

وی افزود: طی سال جاری بیش از ۱۱ تن انواع مواد مخدر در استان البرز کشف شده که بیش از ۶ تن آن در داخل استان البرز و بقیه با مشارکت سایر استان های دیگر بوده است .

هداوند گفت: طی این مدت ۲۶ باند موادمخدر درسطح استان البرز شناسایی و متلاشی شده است .

فرمانده انتظامی البرز اظهار کرد: بیش از پنج هزار معتاد متجاهر طی ۶ ماهه اول سال جاری دراجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده این استان جمع آوری شدند.

وی بیان کرد: جمع آوری این معتادان با اجرای ۱۲ طرح در مناطق آلوده این استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۴ درصد افزایش یافته است.

برچسب‌ها