قزوین - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان قزوین از ارایه خدمات درمانی به بیماران نیازمند و صعب العلاج به ارزش هفت میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

حسین خویینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر حمایت از بیماران نیازمند تاکید کرد و گفت: ۳۶۸ بیمار نیازمند از جامعه هدف هلال احمر که توان تامین هزینه‌های درمان و دارویی را نداشتند، در نیمه نخست سال جاری از خدمات این مرکز بهره مند شدند.

وی اضافه کرد: ارایه خدمات درمانی به بیماران نیازمند و صعب العلاج از محل اعتبارات بودجه تخصیصی سازمان داوطلبان جمیت هلال احمر هزینه می‌شود.

خویینی تصریح کرد: این خدمات شامل کمک هزینه‌های دارویی و درمان، اروتز و پروتز، بیمارستان، تامین وسایل بهداشتی و درمان سرپایی برای بیماران نیازمند و صعب العلاج است که براساس آیین نامه خدمات حمایتی - درمانی سال ۱۴۰۲ ارایه می‌شود.

به گفته این مسوول، جمعیت هلال احمر در راستای کمک حداکثری به بیماران نیازمند همت خود را به کار بسته و علاوه بر مبالغ تخصیص داده شده از ظرفیت خیران و سازمان های مردم نهاد استان نیز استقبال می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان قزوین خاطرنشان کرد: از خیران نیک اندیشی که تمایل به همکاری دارند، تقاضا می‌شود با مراجعه به نزدیکترین شعبه یا دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر کمک های خود را به این بیماران اهدا کنند.