هلال احمر قزوین هفت میلیارد ریال خدمات درمانی ارایه داده است

قزوین - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان قزوین از ارایه خدمات درمانی به بیماران نیازمند و صعب العلاج به ارزش هفت میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

حسین خویینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر حمایت از بیماران نیازمند تاکید کرد و گفت: ۳۶۸ بیمار نیازمند از جامعه هدف هلال احمر که توان تامین هزینه‌های درمان و دارویی را نداشتند، در نیمه نخست سال جاری از خدمات این مرکز بهره مند شدند.

وی اضافه کرد: ارایه خدمات درمانی به بیماران نیازمند و صعب العلاج از محل اعتبارات بودجه تخصیصی سازمان داوطلبان جمیت هلال احمر هزینه می‌شود.

خویینی تصریح کرد: این خدمات شامل کمک هزینه‌های دارویی و درمان، اروتز و پروتز، بیمارستان، تامین وسایل بهداشتی و درمان سرپایی برای بیماران نیازمند و صعب العلاج است که براساس آیین نامه خدمات حمایتی - درمانی سال ۱۴۰۲ ارایه می‌شود.

به گفته این مسوول، جمعیت هلال احمر در راستای کمک حداکثری به بیماران نیازمند همت خود را به کار بسته و علاوه بر مبالغ تخصیص داده شده از ظرفیت خیران و سازمان های مردم نهاد استان نیز استقبال می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان قزوین خاطرنشان کرد: از خیران نیک اندیشی که تمایل به همکاری دارند، تقاضا می‌شود با مراجعه به نزدیکترین شعبه یا دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر کمک های خود را به این بیماران اهدا کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha