کمال عثمانی روز سهشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با افزایش میزان مرسوله های پستی درآمد حاصل از آن هم با رشد ۷۸ درصدی مواجه شده است.
وی ادامه داد: ۱۷ درصد کل مجموع مرسولات آذربایجان غربی به مهاباد اختصاص دارد که از این حیث جزء شهرهای پیشتاز در جنوب استان هستیم.
رییس اداره پست مهاباد اضافه کرد: خدمات پستی به صورت فیزیکی، الکترونیکی و مالی در قالب سرویسهای متنوع پستی شامل سفارشی، پیشتاز، الکترونیکی، خرید و فروش اینترنتی و خدمات متقابل انجام میگیرد.
عثمانی با اشاره به اینکه رضایت شهروندان مهمترین دغدغه اداره پست است، اظهار کرد: شهروندان در زمان ارسال مرسولات خود نسبت به درج صحیح آدرس، کد پستی فرستنده و گیرنده اقدام کنند.
وی تاکید کرد: مردم در صورت تاخیر در دریافت بسته و نامههای خود از طریق سایت شرکت ملی پست (tracking.post.ir) یا با مراجعه حضوری به باجه معطله اداره پست مهاباد نسبت به پیگیری و دریافت مرسولات خود اقدام کنند.
به گفته رییس اداره پست مهاباد، مرسولات دارای نقص آدرس بسته به نوع سرویس به مدت یک هفته تا سه ماه در باجه معطله نگهداری میشوند.
به گزارش ایرنا، پست مهاباد در سال ۱۴۰۱ رتبه نخست ترافیک و سرانه درآمدی را در بین شهرستانهای استان آذربایجان غربی کسب کرد، هم اکنون ۴۰ دفتر پیشخوان، ۲۸ دفتر آیسیتی در سطح این شهرستان فعال است.
مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجانغربی قرار دارد.