تهران بزرگ - ایرنا - هیات اجرایی انتخابات شهرستان تهران در حوزه اقلیت‌های دینی تشکیل شد وهشت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان اعضای علی‌البدل در حوزه انتخابیه مسیحیان آشوری، کلدانی و همچنین کلیمیان انتخاب و به هیات نظارت بر انتخابات معرفی شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری تهران، نشست معتمدین هیات اجرایی انتخابات به منظور انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل در حوزه اقلیت‌های دینی با حضور احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس عصر سه‌شنبه برگزار شد.

در این نشست معاون سیاسی اجتماعی و رییس ستاد انتخابات تهران، رییس کل محاکم تهران به عنوان نماینده حقوقی، مدیرکل ثبت احوال استان تهران، بخشدار مرکزی تهران، رییس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان تهران و جمعی از معتمدین محلی نیز حضور داشتند.

انتخابات معتمدان هیات اجرایی اقلیت‌های مسیحیان ارمنی شمال ایران و زرتشتیان در حوزه انتخابیه تهران

در این نشست همچنین هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان اعضای علی‌البدل در حوزه انتخابیه اقلیت‌های دینی مسیحیان ارمنی شمال ایران و زرتشتیان انتخاب و به هیات نظارت بر انتخابات معرفی شدند.

انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری

نشست مشترک دیگری نیز با حضور همین مسوولان و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و منتخبی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی، شخصیت‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی، علمی و حقوقیبا موضوع انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

بر این اساس و با رای معتمدان، اعضای اصلی هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری به ترتیب زهره جعفری، مهدی قره شیخلو، محمد اسلوب، محمد جواد زهرائی، سید محمد حسین حجازی، میثم مرتاضیان، سید مصطفی ملیحی و امیر یزدی انتخاب شدند.