تهران- ایرنا- وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه اعلام کرد که شمار زخمی های این رژیم در جریان نبرد «طوفان الاقصی» به سه هزار و هفت نفر افزایش یافته است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از افزایش زخمی های این رژیم در جریان عملیات رزمندگان مقاومت به بیش از ۳۰۰۰ نفر خبر داد و اعلام کرد که این تعداد در بیمارستان ها بستری هستند و حال ۲۸ نفر وخیم و وضعیت ۳۴۵ نفر نیز خطرناک است

رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که شمار کشته های این رژیم به ۱۲۰۰ نفر رسیده است، این رژیم که تلفات جانی و مالی بسیاری را در عملیات «طوفان الاقصی» متحمل شده است، به دلیل جلوگیری از افزایش اعتراضات و شکاف و گسست داخلی میان صهیونیست ها، تاکتیک قطره چکانی را برای اعلام تلفات و کشته های خود در پیش گرفته است.

منابع صهیونیستی اذعان کردند که این رژیم در طول تاریخش خسارت‌هایی به این حجم ندیده بود به طوری که میزان آن در جنگ‌های قبلی، حتی یک پنجم خسارات جنگ کنونی هم نبوده است.

این منابع همچنین افزودند که در این نبرد، ۲۰ شهرک صهیونیست‌نشین ویران و بخش زیادی از آن‌ها به طور کامل در آتش سوخته است.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که در هیچ جنگی چنین خسارت‌هایی ندیده بودیم و میزان خسارت‌ها در جنگ‌های قبلی حتی یک پنجم جنگ کنونی نیست.

منابع صهیونیستی همچنین اعلام کردند که زیر ساخت‌ها و صدها خودرو نیز در آتش حملات مقاومت سوخته و برخی زمین‌های کشاورزی در غلاف غزه تا سالیان دراز قابل کشت نخواهند بود.

آن‌ها اعلام کردند که در بخش گردشگری نیز آسیب‌های زیادی به رژیم صهیونیستی وارد شده است.