ارومیه - ایرنا - رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اشاره به لزوم اختصاص یک دستگاه بیل بکهو به هرکدام از مناطق پنجگانه مدیریت شهری در حوزه مدیریت پسماند، گفت: این تجهیزات با اختصاص ۸۰ میلیارد ریال اعتبار خریداری و در اختیار مدیران مناطق قرار گرفت.

هادی بصاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تجهیز و نوسازی ماشین آلات ازجمله مهمترین اقدامات در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان است، اظهار کرد: به‌کارگیری این تجهیزات در انجام پروژه‌های خدماتی و اجرایی سطح شهر نقش بسزایی دارد.

وی اضافه کرد: این سازمان تجهیز و نوسازی ناوگان ماشین آلات خود را در اولویت برنامه‌ها قرار داده و در این راستا با همراهی شورای اسلامی شهر و شهرداری، به صورت مستمر تجهیزات جدید خریداری می شود.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تاکید کرد: ماشین آلات دیگری نیز مورد نیاز این بخش است که البته خرید آنها هزینه های زیادی دارد و به همین لحاظ، تعمیر خودروهای سازمان در دستور کار قرار گرفته است.

بصاری ادامه داد: با بهره‌مندی از توانمندی ظرفیت نیروهای درون‌سازمانی و کاهش هزینه‌های جاری واحد موتوری، سه دستگاه خودرو سبک و سنگین که بلااستفاده بود، تعمیر و وارد چرخه خدمت رسانی شد که با این اقدام از خروج میلیاردها ریال اعتبار جلوگیری شد.

به گزارش ایرنا، روزانه ۸۰۰ تن پسماند در شهر ارومیه جمع آوری و معدوم می شود که این آمار نشان دهنده حجم کار قابل توجه مدیریت شهری در این بخش است.