۸۰ میلیارد ریال تجهیزات جدید به حوزه مدیریت پسماند شهرداری ارومیه افزوده شد

ارومیه - ایرنا - رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اشاره به لزوم اختصاص یک دستگاه بیل بکهو به هرکدام از مناطق پنجگانه مدیریت شهری در حوزه مدیریت پسماند، گفت: این تجهیزات با اختصاص ۸۰ میلیارد ریال اعتبار خریداری و در اختیار مدیران مناطق قرار گرفت.

هادی بصاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تجهیز و نوسازی ماشین آلات ازجمله مهمترین اقدامات در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان است، اظهار کرد: به‌کارگیری این تجهیزات در انجام پروژه‌های خدماتی و اجرایی سطح شهر نقش بسزایی دارد.

وی اضافه کرد: این سازمان تجهیز و نوسازی ناوگان ماشین آلات خود را در اولویت برنامه‌ها قرار داده و در این راستا با همراهی شورای اسلامی شهر و شهرداری، به صورت مستمر تجهیزات جدید خریداری می شود.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تاکید کرد: ماشین آلات دیگری نیز مورد نیاز این بخش است که البته خرید آنها هزینه های زیادی دارد و به همین لحاظ، تعمیر خودروهای سازمان در دستور کار قرار گرفته است.

بصاری ادامه داد: با بهره‌مندی از توانمندی ظرفیت نیروهای درون‌سازمانی و کاهش هزینه‌های جاری واحد موتوری، سه دستگاه خودرو سبک و سنگین که بلااستفاده بود، تعمیر و وارد چرخه خدمت رسانی شد که با این اقدام از خروج میلیاردها ریال اعتبار جلوگیری شد.

به گزارش ایرنا، روزانه ۸۰۰ تن پسماند در شهر ارومیه جمع آوری و معدوم می شود که این آمار نشان دهنده حجم کار قابل توجه مدیریت شهری در این بخش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha