سنندج- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت:  با توجه به رویکرد جدید این سازمان در تخصیص اعتبارات و میزان تحقق درآمدهای مصوب استان،  لازم است از همه ابزارها و رویکرد های منطقی و با رعایت عدالت در راستای افزایش درآمدها استفاده شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان، اکبر محمدی روز پنجشنبه در جلسه ستاد تجهیزدرآمد استان در سنندج اظهار کرد: سهم درآمدهای پیش بینی شده استان در قانون بودجه سال ۱۴۰۲، سه هزار و ۲۴ میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی دارای ردیف درآمدی در قانون بودجه، نسبت به برنامه ریزی های لازم برای تحقق این تکلیف قانونی اقدام کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از تشکیل جلسات این ستاد به طور ماهانه و با هدف رصد و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در درآمدهای وصولی خبر داد.

وی گفت : امیدواریم با هماهنگی ها و نظارت های قانونی شاهد تحقق کلیه اهداف تعیین شده استان در این حوزه باشیم.

ارائه گزارش میزان وصول درآمدهای عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در ۶ ماهه اول سال جاری و بحث و بررسی در خصوص پیش‌بینی ارقام مصوب درآمدهای عمومی استان در لایحه پیشنهادی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.