نیروی انسانی کارآمد پشتوانه‌ای برای تحقق اهداف بلند مدت سازمان‌هاست

سنندج- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: پرورش و وجود نیروی انسانی کارآمد پشتوانه محکمی برای دستیابی به اهداف بلند مدت سازمان هاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر محمدی روز چهارشنبه در مراسم معارفه سرپرست معاونت امور هماهنگی برنامه و بودجه این سازمان اظهار کرد: در هر سازمانی نیروی انسانی به عنوان اصلی‌ترین منبع آن می‌تواند افزون بر ایجاد بستر لازم برای رشد و شکوفایی، زمینه ساز نیل به اهداف و تعالی سازمانی شود.

وی ارزیابی و پایش حوزه‌های مختلف را یکی از برنامه های این سازمان برشمرد و گفت: ارزیابی عملکرد و شناخت نقاط ضعف، قوت و استفاده از خرد جمعی می تواند زمینه ساز توسعه سازمانی باشد که لازمه این مهم مشارکت بدنه کارشناسی در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان روز مرگی، بی انگیزگی و عدم پویایی مجموعه را یکی از بزرگترین آفت های سیستم اداری کشور توصیف کرد و یادآور شد: برای جلوگیری از این معضلات باید فرهنگ پویایی و توسعه در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به عنوان فرهنگ غالب نهادینه شود.

محمدی زمینه سازی برای رشد و ارتقا شغلی کارکنان مجموعه با نگاه به شایستگی‌های فردی را یکی از اقدامات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در راستای ایجاد انگیزه در بین کارکنان خواند و افزود: رویکرد جدید سازمان توجه به نیروی انسانی با انگیزه، کوشا و متعهد است که در این مسیر تلاش خواهد شد از ظرفیت همه کارکنان سازمان به خوبی بهره‌گیری شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان ابراز امیدواری کرد تا با تعامل، همکاری و تلاش مضاعف شاهد ارتقا بیش از پیش جایگاه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به عنوان یکی از مهم‌ترین سازمان‌های تاثیرگذار در توسعه استان باشیم.

منتهی قادری پیش از این به مدت ۱۴ سال در سمت رئیس گروه تلفیق برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان فعالیت کرده است در این مراسم با حکم رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان سرپرست معاونت امور هماهنگی برنامه و بودجه این سازمان منصوب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha