دزفول-ایرنا- رئیس اداره دامپزشکی دزفول گفت: ۸۴۵ کیلوگرم گوشت قرمز تاریخ مصرف گذشته که بدون رعایت ضوابط بهداشتی در دزفول منجمد شده بود، کشف و معدوم شد.

محسن ورجاوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان گوشت قرمز که پس از اتمام تاریخ تولید به صورت غیراصولی و غیربهداشتی منجمد شده بود در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای توسط کارشناسان بهداشتی دامپزشکی شهرستان دزفول کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: این محموله کشف شده به علت تغییرات شدید ارگانولپتیکی و وجود بوی تعفن، طبق دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور با اخذ حکم مقام قضایی تحت نظارت کارشناسان اداره دامپزشکی دزفول معدوم شد.
رئیس اداره دامپزشکی دزفول بیان کرد: تامین امنیت غذایی و ارتقای بهداشت مواد غذایی با منشا دامی از مهمترین اهداف و اولویت‌های اداره کل دامپزشکی استان خوزستان است.
وی از شهروندان خواست هنگام خرید به داشتن برچسب حاوی کد بهداشتی از دامپزشکی، تاریخ تولید، انقضاء و شرایط نگهداری محصول دقت نظر لازم را داشته باشند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به‌منظور پیگیری در اسرع وقت از طریق تماس با شماره ۰۶۱۴۲۴۲۰۹۱۱ اداره دامپزشکی شهرستان دزفول گزارش کنند.