شیراز-ایرنا- مدیر کل ورزش و جوانان فارس به درخواست " محمد دلیر " دوچرخه سوار جهرمی اعزامی به مسابقات پارا آسیایی  هانگِژو پاسخ مثبت و برای تامین بخشی از هزینه های اعزامی او قول مساعد داد..

محمد دلیر روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد:‌ ‌برخی ورزشکاران اعزامی از فارس کمک هزینه مناسبی برای اعزام به مسابقات دریافت کردند و انتظار است بخشی از هزینه های خرید دوچرخه و اعزام من نیز تامین گردد.

استقبال سرد

دلیر با اظهار اینکه رکورد ورودی به مسابقات پاراآسیایی همراه با ۲ مدال برنز و یک نقره کسب کردم، ‌بیان کرد:‌ انتظار داشتم هنگام بازگشت با استقبال گرم تری از سوی مسوولان روبرو باشم.

محمد دلیر دوچرخه سوار جهرمی

بخشی از هزینه های دلیر تامین می شود

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در این باره به خبرنگار ایرنا گفت:‌ منابع اعتباری ورزشکاران اعزامی به هانگِژو را امروز دریافت کرده ایم و مبلغ ۱۰میلیون تومان کمک هزینه محمد دلیر پرداخت می شود.

محمد مهدی سرفراز شکوهی افزود: درمورد گلایه های این ورزشکار هم توضیح داد و حضور آنان در مسابقات پاراآسیایی را افتخار آمیز دانست.

اسامی ورزشکاران شرکت کننده از فارس در هانگژو

امیدظریف صنایعی ،مهدی مرادی گوچی، مهدی اولاد، فاطمه امیرزادگان، رضا حاتمی، علیرضا زارع و سید علی اصغر جوانمردی در رشته دو و میدانی، فاطمه قائدی ( گلبال)‌ سمیه کهزادپور ( بسکتبال با ویلچر) احمدرضا شاه حسینی، علیرضا بخت، حجت الله مزارعی و مرتضی کریمی در فوتبال پنج نفره ، محمد دلیر ( دوچرخه سواری) ساره جوانمردی، بهاربوستانی در رشته تیراندازی و علی اصغرغریب شاهی در وزنه برداری ‌ ورزشکاران شر کت کننده از استان فارس در بازیهای هانگژو هستند.

همچنین میثم شجاعیان به عنوان مربی فوتبال،‌ حسن پالار مربی بسکتبال و فاطمه برمشوری هم مربی دو و میدانی از استان فارس هستند که در این رقابت ها شرکت دارند.

"فرزندان ایران " نام کاروان پاراآسیایی هانگژو، ساره جوانمردی پرچمدار کاروان

به گزارش ایرنا چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی روزهای ۲۲ تا ۲۸ اکتبر سال ۲۰۲۳ (۳۰ مهر تا ۶ آبان سال ۱۴۰۲) در شهر هانگژو برگزار خواهد شد.

کاروان ورزشی کشورمان در این بازی‌ها به نام فرزندان ایران و با شعار ایمان، ایران و افتخار شرکت خواهد کرد و ساره جوانمردی ورزشکار پر افتخار شیرازی برای دومین بار پرچمدار کاروان ایران است.