همدان- ایرنا- ملی پوش دو ومیدانی نابینایان همدان گفت: رقابت در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین در سطح جهانی است و بهترین های دنیا در این رویداد حضور دارند.

وحید علی نجیمی روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: حریفان سرسختی در بازی های آسیایی هانگژو داریم به خصوص اینکه دارنده مدال طلای جهان از کشور ژاپن است و دونده تایلندی که برنز جهان را دارد نیز دیگر حریف اصلی در این مسابقات است.

وی اضافه کرد: سطح مسابقات قابل مقایسه با دوره قبل نیست و اینکه بتوانم از ۲ مدال بازی های پاراآسیایی جاکارتا دفاع کنم، کار سختی خواهد بود.

این عضو همدانی تیم ملی دو ومیدانی کشور خاطرنشان کرد: کلاس مسابقات پاراآسیایی تغییر کرده و رقابتم نسبت به دوره گذشته برای کسب مدال سخت تر شده ضمن اینکه رکورد پارالمپیکی ها به المپیکی ها خیلی نزدیک شده است.

نجیمی یادآور شد: تا قبل از این مسابقات با اختلاف نفر اول آسیا بودم اما حریفان جدید از شرق آسیا قدرتمند هستند و می دانم رقابت سختی با آنها خواهم داشت.

وی بیان کرد: تمرینات پرفشاری در ماه های گذشته در اردوهای تیم ملی برگزار کرده ایم و هدف اعضای تیم ملی کسب موفقیت برای کشورمان است.

چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی روزهای ۲۲ تا ۲۸ اکتبر سال ۲۰۲۳ (۳۰ مهر تا ۶ آبان سال ۱۴۰۲) در شهر هانگژو برگزار خواهد شد.