تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

تهران- ایرنا- تنش مجازی ستاره فوتبال سوئد و بازیکن پیشین تیم ملی ایتالیا، به سوژه محافل ورزشی بدل شد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، ماریو بالوتلی را می‌توان جزو استعدادهای سوخته فوتبال اروپا دانست. بازیکنی که در سنین پایین حضور در بزرگترین باشگاه‌های اروپایی از جمله منچسترسیتی، لیورپول، آ.ث میلان و اینترمیلان را تجربه کرد و پس از نسل طلایی ۲۰۰۶ که قهرمانی جهان را به ارمغان اورد، استعداد نخست فوتبال ایتالیا محسوب می‌شد.

فوتبال او اما رفته رفته در ۲۵ سالگی رو به افول رفت تا جایی که در تیم‌های سطح پایین ایتالیا، فرانسه و حتی ترکیه هم جایگاه ثابتی پیدا نکرد. بالوتلی فصل گذشته در تیم سیون سوییس حضور داشت اما این فصل به آدانا دمیر اسپور بازگشته تا در ترکیه بتواند دوران حرفه‌ای فوتبالش را ادامه دهد.

زلاتان ابراهیمووی، ستاره سوئدی دنیای فوتبال که در تیم‌های میلان و اینتر با بالوتلی همبازی بود در مورد او صحبت‌های جالبی به زبان آورد.

زلاتان در مورد بالوتلی گفت: بالوتلی خودش، خودش را سوزاند. او هیچ وقت تلاشی نکرد تا از استعداد و پتانسیل خود استفاده کند و این فرصت‌ها را یکی پس از دیگری رد کرد. این شرایط تقصیر خود اوست و جایی برای دلسوزی برای چنین فردی وجود ندارد. خیلی از مردم دنیا منتظر فرصتی هستند تا خود را ثابت کنند اما ماریو خودش فرصت‌هایش را سوزاند.

پس از حرف‌های اسطوره سوئدی، بالوتلی با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با کاپ قهرمانی اروپا، ابراهیموویچ را به اصطلاح «تگ» کرد تا بدین شکل جواب دندان‌شکنی به همبازی سابق خود داده باشد؛ کاپی که زلاتان با انبوهی از قهرمانی‌ها هرگز آن را لمس نکرد!