۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبر: 85300518
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بالوتلی: هنوز قوی‌ترین مهاجم آتزوری هستم

۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبر: 85300518
بالوتلی: هنوز قوی‌ترین مهاجم آتزوری هستم

تهران- ایرنا- ماریو بالوتلی هنوز خود را قوی‌ترین مهاجم آتزوری می‌داند و معتقد است که با ۳۳ سال سن شایسته دعوت به تیم ملی ایتالیاست.

به گزارش ایرنا، بیش از ۵ سال از آخرین بازی ماریو بالوتلی برای تیم ملی ایتالیا می‌گذرد. او ۳۶ بازی ملی و ۱۴ گل در کارنامه خود دارد. بالوتلی در حال حاضر برای تیم آدانا دمیر اسپور ترکیه بازی می‌کند و از زمان ورودش در این تیم شروع خوبی داشته و توانسته در پنج بازی سوپرلیگ ترکیه سه گل به ثمر برساند.

این بازیکن ۳۳ ساله هنوز هم اعتماد به نفس بالایی دارد و معقتد است که باید لوچانو اسپالتی سرمربی آتزوری او را به تیم ملی ایتالیا دعوت کند.

وی درباره بازگشت به تیم ملی ایتالیا گفت: اگر خوب باشم؟ من هنوز هم خودم را قوی‌ترین مهاجم آتزوری می‌دانم. می‌خواهم ریکاوری و برای تیم ملی بازی کنم و برای حضور دوباره در تیم ملی امیدوارم. من با اسپالتی در دیدار دوستانه با ناپولی ملاقات کردم اما رابطه دوستانه‌ای با هم نداریم.

تیم ملی ایتالیا با نتیجه ۲ بر یک اوکراین را مغلوب کرد تا امیدهای این تیم برای صعود به جام‌ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ زنده شود. شاید اگر اوکراین در دقایق آخر بازی یک پنالتی می‌گرفت می‌توانست موجب سقوط آتزوری شود.

بالوتلی نیاز به دلیل مجاب‌کننده و خاصی برای متقاعد کردن اسپالتی نیاز دارد تا وی را به تیم ملی ایتالیا پیش از جام ملت‌های اروپا دعوت کند.

ماریو بالوتلی را می‌توان جزو استعدادهای سوخته فوتبال اروپا دانست. بازیکنی که در سنین پایین حضور در بزرگترین باشگاه‌های اروپایی از جمله منچسترسیتی، لیورپول، آ. ث میلان و اینترمیلان را تجربه کرد و پس از نسل طلایی ۲۰۰۶ که قهرمانی جهان را به ارمغان اورد، استعداد نخست فوتبال ایتالیا محسوب می‌شد. فوتبال او اما رفته رفته در ۲۵ سالگی رو به افول رفت تا جایی که در تیم‌های سطح پایین ایتالیا، فرانسه و حتی ترکیه هم جایگاه ثابتی پیدا نکرد. بالوتلی فصل گذشته در تیم سیون سوییس حضور داشت اما این فصل به آدانا دمیر اسپور بازگشته تا در ترکیه بتواند دوران حرفه‌ای فوتبالش را ادامه دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha