همدان- ایرنا- ملی پوش همدانی والیبال نشسته بانوان کشور گفت: دنبال کسب عنوان قهرمانی در مسابقات پاراآسیایی هانگژو چین هستیم هر چند کار سختی مقابل حریفان قدیمی شرق آسیا داریم.

زهرا نجاتی عارف روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: همه نفرات تیم از سطح آمادگی خوبی برخوردار هستند و ۲ هدف مهم را در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین دنبال می‌کنیم.

وی اضافه کرد: ابتدا باید رقیب دیرینه خود ژاپن را شکست بدهیم و از عنوان نایب قهرمانی دوره قبل دفاع کنیم و سپس دنبال قهرمان باشیم.

وی بیان کرد: تیم‌های ژاپن و چین ۲ حریف اصلی ما در این دوره از مسابقات هستند، ژاپنی‌ها که سال هاست حریف ما هستند و چین هم باتوجه به میزبانی و قهرمانی در چند دوره پارالمپیک، جهانی و آسیایی، جزو رقبای اصلی است.

نجاتی عارف خاطرنشان کرد: کادر فنی تیم ملی با آنالیز تیم‌های مدعی مسابقات، شناخت لازم را از حریفان دارند و بدون برنامه ریزی راهی این مسابقات نخواهیم شد.

وی افزود: ترکیب تیم تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان هستند و در مراحل تمرینی انجام شده به هماهنگی تاکتیکی لازم رسیده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه سومین دوره حضور در بازی‌های پاراآسیایی را تجربه می‌کند، یادآور شد: انگیزه بالایی برای حضور در بازی‌های هانگژو دارم و می‌خواهم یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی باشم.

این ملی پوش والیبال نشسته، کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را هدف مهم و بزرگ ملی پوشان دانست و گفت: همه برای دریافت مجوز ورود به این رویداد مهم بین المللی انگیزه و هدف مشخص داریم.

چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی روزهای ۲۲ تا ۲۸ اکتبر سال ۲۰۲۳ (۳۰ مهر تا ۶ آبان سال ۱۴۰۲) در شهر هانگژو برگزار خواهد شد.