آبادان - ایرنا - مردم ولایتمدار و انقلابی خرمشهر ضمن محکوم کردن جنایت رژیم غاصب کودک کش صهیونسیتی در بمباران بیمارستان "المعمدانی" در غزه، چهارشنبه در صحن شهدای مسجد جامع خرمشهر تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا تجمع کنندگان روز چهارشنبه با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی شعارهای الموت الاسرائیل و الموت لامریکا سردادن دادند.

تجمع کنندگان شعارهای سید حسن نصرالله، بسم الله، بسم الله، ای رهبر آزاده، اذن جهادم بده، غزه شده کرب و بلا، مهدی بیا مهدی بیا و مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر دادند و برحمایت خود مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

امام جمعه خرمشهر در این تجمع مردمی گفت: مماشات و سکوت در برابر جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی جایز نیست و خیانت به همه مسلمانان است.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور افزود:بمباران بیمارستان المعمدانی غزه حاصل مماشات و نادیده گرفتن جنایت‌های رژیم صهیونیستی است که دیگر نباید تکرار شود.

وی بیان داشت: مسلمانان از این جنایت عصبانی هستند و همه دولت‌ها و ملت‎‌ها باید به صورت مادی، معنوی، لجستیکی و تسلیحاتی از مردم فلسطین حمایت کنند تا رژیم غاصب صهیونیستی ریشه کن شود.

حجت‌الاسلام عادل‌پور افزود: کشورهای اسلامی باید سفارتخانه رژیم پوشالی و جعلی صهیونیستی را در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایت بیمارستان المعمدانی در کشورهای خود ببندند.

جنایات رژیم صهیونیست‌ها درروزهای اخیر، در شامگاه سه‌شنبه به اوج خود رسید و صدها تن از فلسطینان درحالی که به بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه پناه برده بودند، این مرکز درمانی هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفت.