خروش خودجوش مردم اهواز در محکومیت جنایات رژیم شیطانی صهیونیستی

اهواز – ایرنا - مردم اهواز بامداد چهارشنبه به صورت خودجوش با تجمع در میدان شهدای این شهر فاجعه نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی و حمله وحشیانه به بیمارستانی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این تجمع خودجوش در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد و شرکت‌کنندگان در تجمع خواستار پاسخ قاطع جبهه مقاومت اسلامی و کشورهای مسلمان در قبال عمق بی‌رحمی و وحشی‌گری رژیم جعلی صهیونیستی شدند.

در این حرکت شبانه که پس از حمله غیرانسانی رژیم صهیونسیتی به بیمارستان المعمدانی در غزه و شهادت صدها زن و کودک و انسان بی‌دفاع انجام شد و شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهایی مانند"مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا"، "موشک جواب موشک"، "هیهات من الذله"، "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست"، "ای امت مسلمان انتقام انتقام"، "مهدی بیا مهدی بیا غزه شده کربلا"، "نه سازش، نه تسلیم نبرد با اسراییل" به جنایت جدید صهیونیست‌ها در حمله به زخمی‌ها و بیماران بی دفاع در بیمارستان غزه واکنش نشان دادند.

خروش خودجوش مردم اهواز در محکومیت جنایات رژیم شیطانی صهیونیستی

زنان و مردان شرکت‌‍کننده در این تجمع پرچم‌ فلسطین را به اهتزاز درآوردند و پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری، بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه روز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.

خروش خودجوش مردم اهواز در محکومیت جنایات رژیم شیطانی صهیونیستی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha