آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: پایه‌های سست بنای عنکبوتی رژیم سفاک صهیونیستی امروز بیش از هر زمان به لرزه درآمده و به زودی نابود خواهد شد.

محمدرضا شهاب زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: جنایات غیر انسانی اسرائیل در دنیا منفور است و این رژیم هر روز با این اقدامات وحشیانه بر این نفرت می افزاید و در نهایت پیروزی از آن ملت فلسطین است و اراده پولادین این مردم بر هر سلاحی پیروز است.

وی با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه ادامه داد: اسرائیل حال که خود را در حال نابودی می بیند دست به جنایاتی می زند که در هیچ فرقه و دین و آیینی پذیرفتنی نیست و مردم بی گناه فلسطین را به خاک و خون می کشد و دل هر انسانی را به درد می آورد.

فرماندار شهرستان آستارا تصریح کرد: این اقدامات شنیع و غیر انسانی نشان می دهد که عملیات طوفان الاقصی به ثمر نشسته و امید است به زودی شاهد نابودی کامل اسرائیل باشیم و این پیروزی را در سراسر جهان جشن بگیریم.

شهاب زاده تصریح کرد: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با نثار جان خود در راه پیروزی مقاومت گام برداشتند و پایه گذار این تحولات در منطقه و جهان هستند آن هم در منطقه ای که هیچ کس جرات انجام اقدامی علیه اسرائیل و آمریکا نداشت حاج قاسم سلیمانی بود که توانست خیال باطل آنها و قدرت پوشالی آنها را در هم بریزد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا اظهار کرد: این رژیم کودک‌کش دشمنی است که هیچ یک از اصول جنگی را رعایت نمی کند و به هیچ اصلی پایبند نیست و با بیشرمی تمام جنایات خود را توجیه کرده و در سایه همراهی رسانه های غربی و اسرائیلی می کوشد چهره‌ای مظلوم از خود نشان می دهد اما بداند که شکست او در این جنگ قطعی است.