تهران- ایرنا- حملات رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت جمعی دیگر از غیرنظامیان فلسطینی منجر شده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، ماشین کشتار اسرائیلی جنایت جدیدی را در غزه رقم زد. در غرب غزه، اشغالگران مرتکب جنایت جدیدی علیه غیرنظامیان شدند و منزل «آل حبوش» را هدف قرار دادند.

منابع محلی اعلام کردند که بر اثر این حمله، دست کم ۳۰ نفر شهید و زخمی شده‌اند.

همچنین جنگنده های رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت جدیدی در «بنی سهیلا» در جنوب غزه شدند که بر اثر آن، شماری دیگر از غیرنظامیان شهید و زخمی شدند. در جریان این حمله دستکم ۱۲ نفر شهید شدند.

این در حالی است که فراخوان‌هایی برای برگزاری تظاهرات علیه سفر «جو بایدن» رییس جمهوری آمریکا در ساعت یک بعد از ظهر به وقت محلی در کرانه باختری صورت گرفته است.

همچنین گروه‌های فلسطینی در بیانیه مشترکی اعلام کردند: ما از امت عربی و اسلامی می‌خواهیم که در حمایت از ملت ما و در مخالف با سفر بایدن به خیابانها بیایند.

در این بیانیه آمده است: موضع برخی کشورهای عربی در مخالفت با کوچاندن فلسطینیان، اقداماتی را برای ممانعت از شهادت کودکان و زنان در غزه، می طلبد.

به گزارش ایرنا، جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که شب گذشته یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند.

اشغالگران صهیونیست سه شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بیش از یکهزار فلسطینی را به شهادت رساندند.