۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85262714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمریکا مسوول مستقیم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است + فیلم

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: آمریکا مسوول مستقیم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار کودکان، زنان و مردم مظلوم فلسطینی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز چهارشنبه در تجمع مردم شهرستان مهاباد که در محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در میدان شهدای این شهر برگزار شد، افزود: رژیم صهیونیستی با حمایت و همکاری کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا بدترین جنایت طول تاریخ را علیه کودکان و زنان بی دفاع فلسطینی انجام داد.

وی ادامه داد: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که در تمام قوانین جنگی مصون هستند، با اقدام ضد بشریت رژیم صهیونیست مورد هدف قرار گرفت و کودکان و زنان و افراد بی گناه را در این پناهگاه به کام مرگ کشاند.

آمریکا مسوول مستقیم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است + فیلم

فرماندار ویژه مهاباد با قدردانی از تجمع خودجوش مردم برای محکومیت جنایات های رژیم صهیونیستی اضافه کرد: حمایت از مردم ظلم دیده فلسطینی یک تکلیف شرعی و انسانی بوده و همواره مورد تاکید بنیانگذار انقلاب اسلامی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

عباسی با تاکید بر اینکه حمله به بیمارستان و کشتار مردم بی گناه ادعای دروغین مدافعان حقوق بشر را بار دیگر نشان داد، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر کشورهای مسلمان هر حمایتی که لازم باشد از مردم فلسطین انجام خواهد داد.

در پایان این تجمع، معترضان مهابادی که با خود پرچم حماس و فلسطین را حمل می کردند، پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زده و فریادهای «الله اکبر»، «مرگ بر استکبار» و «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

آمریکا مسوول مستقیم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است + فیلم

به گزارش ایرنا، جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند.

اشغالگران صهیونیست سه شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بیش از ۵۰۰ فلسطینی را به شهادت رساندند.

شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۳ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha