قصرشیرین- ایرنا- مردم انقلابی سرپل ذهاب کرمانشاه در پی جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم جعلی صیونیستی به بیمارستان غزه، این اقدام غیرانسانی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این تجمع قشرهای مختلف مردم و پیروان مذاهب مختلف اسلامی متشکل از شیعه، سنی و اهل حق به صورت خودجوش در محکومیت جنایات هولناک رژیم اشغالگر صهیونیستی با مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین ابراز همدردی کردند.

تجمع کنندگان همچنین خشم و انزجار خود را از اعمال شنیع رژیم سفاک و خونریز اسرائیل و ننگین ترین جنایت تاریخ و بمباران بیمارستان المعمدانی ابراز داشته و اعلام کردند که مدافع راستین آرمان های والای ملت فلسطین هستند.

شرکت کنندگان در این تجمع شعارهای ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ،وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا سردادند.

امام جمعه سرپل ذهاب در این اجتماع در سخنانی با محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین گفت: جنایات امروز در نوار غزه تنها از دست خونخواران و شیاطینی برمی‌آید که حاصل ولد نامشروع صهیون و استکبار جهانی است .

حجت الاسلام سید محمد علی ساداتی اظهار کرد: صهیونیست ها وقتی در رویارویی با مردان میدان و سربازان محور مقاومت یکی پس از دیگری به درک واصل شدند برای جمع کردن آبروی پوشالی از دست رفته خود دست به نسل کشی و قتل عام زنان و کودکانی زد که در بیمارستان بستری و تحت مداوا بودند.

وی افزود: مردم سرپل‌ذهاب از اهل تسنن، اهل حق و شیعه امروز یکپارچه و یکدل دراین مکان جمع شده ایم تا ۲ پیام مهم را به مردم جهان برسانیم و پیام اول ما خطاب به مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و مردم مقاوم غزه است که این ایستادگی و مقاومت و تاکید بر رویارویی و مقابله با ظالمان به زودی نصرت الهی را برای شما خواهد داشت.

امام‌جمعه سرپل ذهاب گفت: مردم جهان به ویژه مسلمانان شاهد سلحشوری، مقاومت و رنج های شما هستند و برای تربیت فرزندانی غیور و باایمان که هرگز سلاح را دربرابر دشمن برزمین نگذاشته و برای حفظ آزادی و بازپس گیری سرزمین های اشغالی با ایمان راسخ، دست های گره کرده و مشت‌های آهنین تا آخرین هدف که آزادی قدس شریف است مبارزه می کنند به شما تبریک گفته و به شما افتخار می کنند.

وی گفت: امروز مردم جهان و ایران اسلامی همانند ۷۵ سال گذشته درکنار شما هستند و بافریاد «هیهات من الذله» بر مقاومت بعنوان تنها راه مقابله بااستکبار تاکید می کنند

امام جمعه سرپل ذهاب افزود: پیام دوم ما به آمریکا ، انگلیس و ایادی استکبار و کسانی که بوجود آورنده این غده سرطانی و مشوقان و حامیان صهیونیست در ارتکاب جنایت‌هایی است که تاریخ را شرمنده کرده است .

او گفت: ۷۵سال است که برای مشروعیت بخشیدن به ولد نامشروع خود همه ارزش ها و کرامت های انسانی را لگدمال کرده و مجهزترین سلاح و تجهیزات نظامی را در اختیار سگ های هاری قرار می دهید که از ریختن خون مردم بی گناه سرمست و شاد می شوند

او افزود:همه مردم جهان می دانند درپشت پرده همه این جنایت‌ها سلاح های آمریکایی، انگلیسی، فرانسوی و دلارهای کثیف وجود دارد و اگر روزی بنای بر انتقام باشد تمام موجودیت آمریکا و همدستانش مورد حمله و تسخیر محور مقاومت قرار خواهند داشت که دیگر وعده خدا نزدیک است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار نفر جمعیت دارد.