امام جماعت اهل سنت قصرشیرین: جهان اسلام باید علیه رژیم صهیونیستی به پاخیزد

قصرشیرین- ایرنا- امام جماعت اهل سنت قصرشیرین با تاکید بر اینکه وظیفه اسلامی و انسانی ما حمایت از ملت مظلوم فلسطین و ایستادن در مقابل اسرائیل ظالم و اشغالگر است، گفت: از این رو باید جهان اسلام با اتحاد علیه رژیم صهیونیستی به پا خیزد.

ماموستا مُلا « عادل غلامی » روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با محکوم کردن جنایت هولناک رژیم کودک کش اسرائیل در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، افزود: خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم در سوره‌ المائده می فرمایند: «لتجدن اشد الناس عداوتاً للذین آمنوا الیهود» دشمن مسلمانان، یهودیان است.

وی اظهار کرد: صهیونیست‌ها در طول تاریخ از بعثت پیامبر اسلام (ص) تا امروز با قتل تجاوز و تعدی و با شدیدترین اعمال پلید و دور از انسانیت بوده و هستند.

امام جماعت اهل سنت قصرشیرین در ادامه گفت: جنایت هولناک و وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی با قتل عام مردم بی دفاع به ویژه کودکان و زنان، یک نسل کشی واقعی است.

ماموستا غلامی ادامه داد: صهیونیست های پلید با بمباران بیمارستان المعمدانی ثابت کردند که جنایتکاران واقعی تاریخ بوده و در این جنایت آمریکا و انگلیس خبیث نیز شریک این اقدام شنیع و به دور از انسانیت هستند.

او گفت: ما به عنوان یک مسلمان این جنایت وحشتناک را به شدت محکوم می نماییم و از تمام مسلمانان و کشورهای اسلامی درخواست داریم که در مقابل این جنایات رژیم صهیونیستی پاسخ کوبنده داشته باشند.

وی افزود: طبق آیات قرآن کریم و احادیث پیامبر اسلام (ص) باید در مقابل ظالم ایستاد از این رو با وحدت جهان اسلام در مقابل کفر جهانی و اسرائیل غاصب صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین نصرت الهی نزدیک است.

حمله هولناک به بیمارستان غزه، جهان را جریحه دار کرد

سرپرست فرمانداری قصرشیرین نیز در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: اقدام تروریستی و جنایت هولناک حمله به بیمارستان غزه یک بار دیگر خوی وحشی گری و جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی را برای تمام جهانیان نمایان ساخت و جهان را جریحه دار کرد.

«محمد نجفی» با محکوم کردن جنایت وحشیانه صهیونیست ها و قتل عام زنان و کودکان در بیمارستان غزه افزود: حمله به بیمارستان المعمدانی و کشتار و قتل عام نزدیک به هزار فلسطینی غیر نظامی، قطعا محکوم و باعث جریحه دار شدن همه وجدان های بیدار و آگاه جهانیان بر علیه رژیم اشغالگر و کودک کش اسراییل شده است.

وی اظهار کرد: مراتب عمیق احساس همدردی و تالم خود و مرزنشینان قصرشیرینی را از حادثه پیش آمده با مردم مظلوم فلسطین اعلام می نمایم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه خون این شهدا باعث تقویت جبهه مقاومت خواهد شد، گفت: بدون تردید پیروزی از آن مردم فلسطین و نابودی سرنوشت مختوم اسراییل غاصب و اشغالگر خواهد بود.

نجفی ادامه داد: سران کشورهای استکباری و در راس آن آمریکای جنایتکار در این خونریزی‌ها سهیم هستند از این رو باید جهان اسلام با اتحاد و انسجام علیه رژیم سفاک و خونریز و کودک کش صهیونیستی به پا خیزد و طومار ظلم و ستم را درهم بپیچند.

جنایات رژیم صهیونیست‌ها درروزهای اخیر، در شامگاه سه‌شنبه به اوج خود رسید و صدها تن از فلسطینان در حالی که به بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه پناه برده بودند، این مرکز درمانی هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha