به گزارش خبرنگار ایرنا، سامانه ارتباط الکترونیکی مردم با دولت با شماره ۱۱۱ این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادها، انتقادات و شکایات خود را از مجموعه دستگاههای دولتی منعکس کنند.
دستگاههای اجرایی بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری موظف هستند در کوتاهترین زمان، پاسخگوی شهروندان باشند.
استاندار زنجان علاوه بر حضور در سامد در برخی هفته ها نیز در ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم در مصلای نماز جمعه زنجان حضور می یابد.
افشارچی در این برنامه ضمن تاکید به مدیران دستگاه های اجرایی برای رسیدگی سریع به درخواست ها و مراجعات مردمی، تاکید کرد: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار و مسوولیت بزرگی است که باید مدیران قدردان آن باشند و تمام تلاش و توان خود را برای خدمت به مردم به کار بگیرند.
وی اضافه کرد: بر اساس قانون باید عدالت در انتفاع و برخورداری مردم از خدمات ارائه شود و چنانچه پیش از این برای عده ای از مردم امکانی فراهم شده است باید سایر متقاضیان نیز بتوانند از آن امکانات برخوردار شوند.
مدیران دستگاههای اجرایی استان، علاوه بر حضور منظم در سامانه سامد برای پاسخگویی به مردم، در برنامه های از پیش اعلام شده در مصلای نماز جمعه حضور می یابند و ضمن دیدار چهره به چهره با مردم به سوالات و درخواست های آنها پاسخ می دهند.