۶ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۴۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85213670
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حرکت توسعه زنجان بر مبنای برنامه ریزی و پیگیری است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با بیان اینکه اصل کار حرکت استان بر پایه برنامه ریزی و پیگیری مستمر است، گفت: امسال شاخص های تعیین شده پروژه محور بوده که نمونه عینی آن در حوزه سرمایه گذاری و صنعت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "محسن افشارچی" روز دوشنبه درجلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد با بیان اینکه تاکنون ۲ بار توسط ریاست جمهوری ارزیابی شده ایم، افزود: از ۱۰ شاخص استان در پنج شاخص نمره زیر چهار و در سه شاخص دیگر نمره یک گرفته است.

وی با بیان اینکه این موفقیت موجب خوشحالی و نتیجه تلاش مدیران است، اضافه کرد: این رخداد حس مضاعفی است که تلاش هایمان باید چند برابر شود تا گشایش های بیشتری صورت گیرد.

این مسوول ادامه داد: این استان در حوزه های مختلف وارد شده و با برنامه عمل می کند و برای ارتقا نیز از گذشته درس می گیرد.

وی با بیان اینکه پیگیری پایین دست و بالادست را بیش از گذشته مورد توجه قرار داده ایم، اظهار کرد: در تبصره ۱۶ بانک ها موظف به پرداختی هستند، اما فرآیند طولانی مدت می شود که استان در این خصوص جلساتی برای راهگشایی پیدا می کند.

افشارچی با تاکید بر اینکه تلاش های استانی نیز در کشور دیده می شود، افزود: این استان در حوزه مسکن وضعیت را بصورت مستمر پیگیری می کند و برای رفع مشکلات نیز از هیچ تلاشی مضایقه نمی کند.

وی اضافه کرد: برای پیگیری های بالا دستی نیز اقدامات و پیگیری های جدی انجام می گیرد که نتیجه آن گشایش برای استان بوده است.

استاندار زنجان ادامه داد: پیگیری ها معجزه می کند و این موضوع نیز توانسته مشکلات زیادی از جمله شرکت های بزرگ به ویژه در حضور رییس جمهوری حل و فصل شود.

افشارچی از مدیران استانی خواست تا زمانی که در کشتی مدیرییتی استان هستند مساله سیستماتیک و حرکت برنامه ریزی شده را مورد توجه قرار دهند.

وی اضافه کرد: ما مدیر سرایدار نیستیم، باید تغییری را در کار خود نسبت به گذشته انجام دهیم و این اهمیت دارد.

افشارچی خاطرنشان کرد: همدلی و یکدلی دستگاه های اجرایی استان می توان راه حل هایی را برای مسائل پَیدا کرد و در این میان پیگیری ها بدون تعطیلی نتیجه می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha