اصفهان-ایرنا- مونا دریس محمودی و سمانه سیاوشی، ۲ ملی پوش والیبال بانوان کشورمان به مدت یک فصل طلایی پوش شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان: سمانه سیاوشی، پاسور اصفهانی والیبال بانوان با عقد قراردادی به مدت یک فصل به این تیم و به جمع شاگردان صادقی در تیم والیبال بانوان سپاهان پیوست.

سیاوشی سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی والیبال بانوان در رده‌های زیر ۲۳ و بزرگسالان را در کارنامه داشته و پس از حضور در کنار سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال بانوان، از رده ملی خداحافظی کرد.

این بازیکن اصفهانی ۱۰ سال والیبالی‌اش را در باشگاه ذوب‌آهن سپری کرد و سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به ترتیب با تیم باریج و پیکان به قهرمانی رسید تا دبل قهرمانی را ثبت کند.

سیاوشی همچنین ۲ سال حضور در جام باشگاه‌های آسیا را تجربه کرده و عنوان چهارمی این رقابت‌ها را نیز در کارنامه‌اش دارد.

همچنین مونا دریس محمودی، مدافع میانی ملی‌پوش و سرعتی والیبال بانوان نیز با ثبت قرارداد به جمع طلایی‌پوشان آمد تا خیال صادقی از دفاع تیمش راحت باشد.

دریس محمودی بیش از یک دهه در ذوب‌آهن دوران والیبالی‌اش را سپری کرده و هر سال روی سکو اول تا سوم لیگ ایستاده است.

در سالیان پیش دریس محمودی با پیکان در جام باشگاه‌های آسیا حاضر شد و یک سال سابقه لژیونری در پرتغال را نیز تجربه کرده و ۱۳ سال است که لباس تیم ملی در رده‌های نوجوانان، زیر۲۳ و بزرگسالان را بر تن دارد.

سرعتی‌زن باتجربه طلایی‌ها پس از ۴ تورنمت ملی در سال جاری، اکنون نیز برای ادامه درخشش در لیگ به سپاهان آمده است.

بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران با حضور هفت تیم مهرسان، هوران یزد، پیکان تهران، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان، مس رفسنجان و سایپا تهران بزودی آعاز خواهد شد و مرحله مقدماتی به صورت گروهی و رفت و برگشت برگزار خواهد شد و چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند که به صورت دو برد از سه بازی انجام خواهد شد.

برچسب‌ها