اصفهان - ایرنا - رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان در ۲۴ ساعت گذشته در نجف آباد با ۱.۷ میلی‌متر ثبت و گزارش شده است.

لیلا امینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از نجف آباد، کوهپایه ۰.۴ میلی متر، چادگان ۰.۲ میلی متر، سمیرم ۰.۱ میلی متر و ورزنه ۰.۱ میلی متر بیشترین بارش ثبت و گزارش شده است.

وی ادامه داد: بارش در شهر اصفهان هم در ایستگاه باران سنجی اداره کل هواشناسی ۰.۱ میلی متر ثبت شده است.

رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: طوفان‌های لحظه‌ای از شهرستان‌های شهرضا، کبوترآباد، سمیرم، دهاقان، اصفهان و خوانسار گزارش شد که بیشترین سرعت وزش باد در خوانسار با ۷۲ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسید.

وی اضافه کرد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم ۱۴ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته سه درجه گرم‌تر شده است.

امینی خاطرنشان کرد: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۲۵ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ۱۰ درجه سانتی‌گراد رسید.

وی بیان کرد: زواره با دمای ۳۲ و بویین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه پدیده خاصی برای امروز وجود ندارد و تنها احتمال وقوع تُند باد لحظه ای و رشد ابر پیش بینی شده است گفت: با توجه به وقوع طوفان‌های لحظه ای و گرد و خاک روز گذشته احتمال افزایش شاخص های کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه های حساس وجود دارد.