۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۰۴
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85056749
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیشترین بارش استان اصفهان در پادنای سمیرم ثبت شد

اصفهان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان در ۲۴ ساعت گذشته در پادنای علیا در سمیرم با ۵.۲ میلی‌متر ثبت و گزارش شده است.

محمد رضا رفیعی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه موج ناپایدار بارشی در ۲۴ ساعت گذشته در استان فعال بود، افزود: پس از پادنای علیا سمیرم، اسلام آباد موگویی با ۴.۹ میلی متر، سمیرم ۳.۹ میلی متر، دهاقان ۲.۷ میلی متر، فریدونشهر ۲.۶ میلی متر، چادگان ۲.۳ میلی متر و نجف آباد ۲.۲ میلی متر بیشترین بارش ثبت و گزارش شده است.

وی ادامه داد: امروز همزمان با خروج تدریجی این موج از استان، احتمال ابرناکی و وقوع بارش‌های پراکنده برای مناطق شرقی استان وجود دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت شبانه روز گذشته به ۱۸ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین ساعت به هشت درجه سانتی‌گراد رسید.

وی بیان کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۷ و بویین میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

رفیعی ادامه داد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم ۹ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته هشت درجه گرم‌تر شد.

وی خاطرنشان کرد : وزش به نسبت شدید تا شدید باد برای ۲ روز آینده (چهارشنبه و پنجشنبه) در بیشتر مناطق استان پیش پیش بینی می شود و اُفت محسوس دما برای روز جمعه در بیشتر مناطق استان رخ خواهد داد که به تنش دمایی منجر خواهد شد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان به کشاورزان، گلخانه‌داران، مرغداران و دامداران استان توصیه کرد که تمهیدات لازم را برای مقابله با این تنش دمایی داشته باشند و از محصولات و صنعت کشاورزی محافظت کنند.

رفیعی بیان کرد: دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha