تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

پردیس - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان  پردیس گفت: باند سارقان خودرو با کشف ۲ فقره سرقت خودرو و اموال مسروقه سه میلیارد ریالی در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مراد صارمی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرستان پردیس موضوع دستور کار ماموران انتظامی فرماندهی انتظامی پردیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۴ فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس در پی تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی اطلاعات جمع آوری شده از صحنه‌های سرقت مشخصات باند سارقان را تعیین کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس توضیح داد: با هماهنگی و پیگیری‌های به عمل آمده چهار سارق سابقه‌دار پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت بررسی بیشتر به یگان انتظامی منتقل شدند.

صارمی گفت: سارقان در تحقیقات و بازجوهای فنی پلیس به ۲ فقره سرقت خودرو (وانت, پراید) اعتراف کردند و از مخفیگاه سارقان تعدادی لوازم مسروقه شامل پمپ آب و پمپ آسانسور نیز به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد.

یک اراذل و اوباش عربده کش در پردیس دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: یک نفر از اراذل اوباش که با عربده کشی و قدرت نمایی در خیابان اصلی شهر پردیس باعث رعب و وحشت شهروندان شده بود دستگیر شد.


صارمی گفت: در پی دریافت اخبار مبنی بر اینکه یک نفر از اراذل واوباش در خیابان اصلی شهر با ماسک به صورت زده اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی کرده و باعث نارضایتی و همچنین رعب و وحشت برای شهروندان شده بررسی موضوع جهت دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا اکیپی از ماموران کلانتری ۱۱ پردیس به محل حضور متهم اعزام و در اقدام ضربتی این فرد را در حالی که قصد متواری شدن و قصد حمله به مأموری را داشته به همراه ۲ قبضه سلاح سردکشف و دستگیر کردند.

به گفته این مسئول، وی در تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس تاکید کرد: پلیس قاطعانه افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه خود موجب ایجاد ناامنی در جامعه و سلب آسایش شهروندان شوند برخورد می‌کنند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس و مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.