تهران- ایرنا- چنگیز حبیبیان خواننده موسیقی پاپ گفت: به دنبال شعری اثرگذار بودم تا بتوانیم به نوبه خودمان سهمی در خصوص مردم مظلوم فلسطین داشته باشیم. این شعر آماده شده و روند تولید کار در دست اقدام است و از طریق رسانه‌ها منتشر می‌شود.

چنگیز حبیبیان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره وظیفه هنرمندان در قبال مردم غزه اظهار داشت: وظیفه هنرمند نه تنها در قبال اتفاق‌های غزه بلکه در قبال هر اتفاقی که حق مظلومی ضایع شود این است.

وی ادامه داد: وخامت آنچه که اخیرا در غزه افتاده، بر هیچ کس پوشیده نیست. از این کودک‌کشی و آه و ناله‌هایی که می‌شنویم انسان متاثر می‌شود و قلبش به درد می‌آید.

این خواننده پاپ ادامه داد: وظیفه انسانی ما حکم می‌کند که هر ظلمی در هر جایی که اتفاق می‌افتد را محکوم کنیم.

وی در این باره که آیا هنرمندان ما آنگونه که باید و شاید در خصوص مردم غزه و فلسطین و مظلومیت‌های آنان وارد عمل شده‌اند؟ گفت: هنرمندان ما کم‌کاری نکرده‌اند چون در هر جایی که من حداقل سراغ دارم رسانه‌های ملی ما تا توانسته‌اند صدای مظلوم و حق بوده‌اند و این که بیشتر باید کار کنیم بحثی دیگر است.

حبیبیان در این باره که آیا اثری برای مردم فلسطین آماده کرده است یا خیر گفت: مشخصا اثری که ویژه فلسطین و غزه باشد آماده نکرده‌ام اما برای دفاع از مظلوم و احیا کردن حق مظلومان و بچه‌های بی‌گناه و بی‌پناه کارهایی داریم و همچنان در این زمینه، در حال تولید آثاری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: معمولا این گونه کارها به صورت تک قطعه است و این‌گونه نیست که به صورت آلبوم باشد اما به دنبال شعری اثرگذار بودم که مربوط به فجایع غزه باشد، که آماده شده است و مراحل تولید آن را در حال انجام است تا با ارائه آن بتوانیم به نوبه خودمان سهمی در دفاع از مظلوم داشته باشیم.