اصفهان-ایرنا- در هفته نخست لیگ برتر والیبال کشور و در یک دیدار دیدنی تیم تیم والیبال "گیتی‌پسند" موفق شد تیم والیبال "شهرداری ارومیه" را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان در هفته نخست مرحله مقدماتی سی‌وهفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران یکشنبه شب در سالن مخابرات اصفهان و در سه سِت پیاپی توانست از سد تیم شهرداری ارومیه بگذرد.

امشب در سومین مسابقه هفته نخست لیگ برتر مردان تیم‌های گیتی‌پسند و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند و در این دیدار تیم اصفهانی با امتیازات ۲۵ بر ۱۹، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۱۹ حریف خود را شکست دادند و به نخستین برد خود دست یافت.

مسابقه تیم‌های والیبال گیتی‌پسند اصفهان و شهرداری ارومیه د یک ساعت و ۴۵ دقیقه به دراز کشید و در این دیدار "محمدحسن خوشدل" نماینده سازمان لیگ، "علی‌اصغر حاجی کاظمی" ناظر فنی و داوری، "وحید پورکاشیان" داور اول و "مهرداد شوشتری" داور دوم این دیدار بودند.

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند: کمی استرس داشتیم

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: روند خوبی را در تمرینات طی کردیم ولی در بازی امشب کمی استرس داشتیم، پارسال در مقابل "شهرداری ارومیه" بازی را واگذار کردیم اما امسال نفرات جوان‌تر باانگیزه بیشتر ظاهر شدند و توانستیم برنده بازی باشیم.

سعید عقیلی ادامه داد: دریافت‌های اول و ارسال‌ها بسیار خوبی در این بازی انجام شد و تیم ما شروع‌های بهتری داشت و البته تیم مقابل نیز خوب کار کرد.

وی تصریح کرد: هواداران بسیار خوبی در اصفهان داریم و نتیجه خوبی بود و باعث می‌شود تا تماشاگران در بازی بعد حضور پرشورتری داشته باشند و امیدوارم در هفته سوم در اصفهان که با سایپا بازی داریم نتیجه خوبی کسب کنیم و این هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی شهرداری ارومیه: کمی استرس داشتیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز پس از این دیدار در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کمی استرس داشتیم ،گفت: تمرینات تیم ما دیر شروع شد و تیم به آمادگی لازم نرسیده است، همچنین "بابک فیازی" و "آرمان صالحی" را به علت بیماری در اختیار نداشتیم.

جهانگیر سید عباسی ادامه داد:تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده با هماهنگی بیشتر و خطای کمتر بازی کنیم و متاسفانه در بازی امروز خطای زیادی در بازی داشتیم.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در بازی های پیش رو با هماهنگی بیشتر نتایج خوبی کسب کنیم، البته امسال مجبور به تغییراتی در تیم شدیم و هنوز به هماهنگی لازم را نرسیده ایم و باید زمان بگذرد تا شرایط بهتری پیدا کنیم و تغییراتی در تیم به وجود بیاوریم، تا نتایج بهتری کسب کنیم.

به گزارش ایرنا، تیم گیتی پسند اصفهان، با بُرد امشب با معدل 1.215 در رده دوم جدول پرقابت ها پس از تیم شهداب یزد قرار گرفت.