آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال/شهرداری ارومیه به فکر تداوم بردهای خانگی

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری ارومیه با فکر تداوم بردهای خانگی امروز، چهارشنبه به مصاف گیتی پسند اصفهان می رود؛ دیدار ۲ تیم در هفته اول لیگ امسال با نتیجه سه بر صفر به نفع تیم اصفهانی همراه بوده ولی شهرداری ارومیه نیز جز هفته دوم، در ارومیه به تیمی نباخته است.

به گزارش ایرنا، دیدار ۲ تیم والیبال شهرداری ارومیه و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۶ امروز، چهارشنبه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه همزمان با ۶ دیدار دیگر آغاز می شود و حساسیت زیادی برای ۲ تیم دارد.

تیم گیتی پسند که در دور رفت مسابقات از ۱۳ دیدار خود، هفت برد به دست آورده و در رده ششم جدول ۱۴ تیمی لیگ قرار دارد، می تواند با پیروزی مقابل شهرداری ارومیه حتی تا رده سوم نیز صعود کرده و از صدرنشینان محسوب شود.

شهرداری ارومیه هم که در هفته های پایانی نیم فصل اول، وضعیت بهتری نسبت به هفته های آغازین داشت، این بار به فکر برد مقابل گیتی پسند است تا یک رده دیگر صعود کرده و به منطقه صعود به پلی آف نزدیک و نزدیک تر شود.

۲ تیم در فصل گذشته و امسال، سه بار با یکدیگر دیدار داشته اند که سهم گیتی پسند ۲ برد و سهم شهرداری ارومیه یک برد بوده است؛ بعد از ورود تیم گیتی پسند به لیگ برتر در فصل گذشته، مقابل شهرداری ارومیه در ۲ بازی رفت و برگشت یک برد و یک باخت به دست آورد.

دیدار رفت فصل گذشته ۲ تیم در ارومیه سه بر یک به نفع تیم میهمان به پایان رسید و شهرداری نیز در اصفهان با همین نتیجه میزبان خود را شکست داد.

در این فصل نیز ۲ تیم شهرداری ارومیه و گیتی پسند در هفته نخست رقابت ها در اصفهان به مصاف هم رفتند که تیم میزبان این بار با نتیجه سه بر صفر پیروز میدان شد.

آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال/شهرداری ارومیه به فکر تداوم بردهای خانگی

اما این بار در ارومیه قضیه متفاوت است؛ شهرداری ارومیه از ۶ دیدار خانگی خود در سالن ۶ هزار نفری غدیر تنها یک باخت، آن هم مقابل تیم صدرنشین فولاد سیرجان در هفته دوم رقابت ها داشته و پنج دیدار متوالی پیروز بوده است.

گیتی پسند نیز تنها ۲ برد از هفت برد این فصل را در خارج از خانه ثبت کرده و در پنج دیداری که میهمان بوده، شکست را پذیرا شده است.

همین امر نقطه قوتی برای شهرداری ارومیه است که می تواند با روحیه ای بهتر وارد گود نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور شود؛ ضمن اینکه شهرداری ارومیه در هفته های اخیر با مربی جدید خود، عبدالرضا علیزاده بسیار خوب ظاهر شده و تیم های قدرتمندی نظیر شهداب یزد را در خانه مغلوب کرده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که در پایان دیدار امروز ۲ تیم شهرداری ارومیه و پیتی پسند اصفهان، آیا شاگردان عبدالرضا علیزاده با پیروزی مقابل تماشاگران خودی، اولین برد نیم فصل دوم را جشن می گیرند یا بازیکنان تحت نظر سعید عقیلی، برای دومین بار در این فصل شهرداری را مغلوب خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha