زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: پیشکسوتان سرمایه های ارزشمند در هر قشری هستند و باید جوانان را در مسیر استفاده از این ظرفیت های عظیم هدایت کرد تا تلفیق تجربه های دیروز با علم و دانش امروز موفقیت‌ها و افتخارات پایداری را رقم بزند.

به گزارش ایرنا، جواد بازرگان روز دوشنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزشی استان افزود: یکی از مهمترین شیوه ها برای تبیین زحمات پیشکسوتان ورزشی به جامعه، دیدار و تجلیل بزرگان و پیشکسوتان ورزشی و معرفی چهره های برتر است.

وی اظهار داشت: تجلیل پیشکسوتان همواره باید برگزار شود تا نسل امروز بداند که در آینده از زحمات آنها نیز تقدیر خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان زنجان ادامه داد: محصول ورزش، سلامت در زندگی انسان هاست و ورزشکاران با ورود به این عرصه سلامتی را برای خود و جامعه به ارمغان می آورند.

این مسوول به حوادث و بمباران بی رحمانه غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی نیز اشاره کرد و گفت: یک بار دیگر این رژیم خوی درندگی خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد.

بازرگان خاطرنشان کرد: بی شک خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای پاک کردن سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران جزم‌تر خواهد کرد.

در پایان این مراسم پیشکسوتان ورزشی استان تجلیل شدند.