یزد- ایرنا- رییس هیات فوتبال یزد گفت: مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد با بیش از ۷۰ سال سابقه فعالیت، قدیمی‌ترین مجموعه ورزشی استان است که به دلیل فرسودگی و امکانات ناچیز جانبی به هیچ وجه جوابگوی برگزاری مسابقات نیست.

" سید حسن حسینی " روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مجموعه که محل اصلی برگزاری مسابقات لیگ‌های مختلف و همچنین تمرینات تیم‌های فوتبال شهرستان یزد است هنوز رختکن مناسب برای بازیکنان و اتاق داوران ندارد.

وی ادامه داد: نبود آبخوری و سرویس‌های بهداشتی مناسب و کافی از دیگر مشکلات مهم مجموعه شهید پاکنژاد است که علاوه بر هیات فوتبال حدود ۱۰ هیات ورزشی دیگر از آن استفاده می‌کنند که شرایط موجود در شان ورزش شهرستان یزد نیست.

این مسئول بیان کرد: چمن مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد مربوط به سال ۱۳۵۸ است که ایجاد شده و در این سال‌ها به دلیل مختلف دچار مشکل است و مناسب برگزاری مسابقات و تمرینات نیست و باید برای تعویض و ترمیم آن اقدام اساسی شود.

حسینی گفت: زمین چمن شهید پاکنژد تنها چمنی است که در اختیار هیات فوتبال یزد با حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت است و باید همه مسابقات لیگ استان و برای تمرین در اختیار تیم‌های مختلف قرار گیرد که جوابگو نیست.

وی از دیگر مشکلات مجموعه شهید پاکنژاد را فرسودگی و غیراستاندارد بودن سکوی تماشاگران ذکر کرد که یک ضلع مجموعه به دلیل ساخت و ساز اصلا سکو ندارد و این امر باعث شده خیلی از افراد و خانواده‌ها نتوانند به راحتی از مجموعه استفاده کنند.

رییس هیات فوتبال شهرستان یزد گفت: مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد که هم‌اکنون هیات فوتبال یزد نیز در آن مستقر است چشم و چراغ این شهرستان است و اگر دارای امکانات اولیه باشد موجب رفاه حال ورزشکاران و خانواده‌هاست.

حسینی بیان کرد: در سال‌های اخیر برای رفع برخی از مشکلات این مجموعه به خصوص تامین روشنایی آن اقداماتی شده ولی به دلیل استفاده فراوان و تعداد مخاطبان اصلا مناسب و جوابگو نیست و باید توسط مسئولان امر اقدام لازم انجام شد.

از جمعیت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری استان حدود ۷۰ درصد در شهرستان یزد زندگی می‌کنند و استان دارای ۴۷ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده است.