ساری- ایرنا- تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز -چهارشنبه- برای کسب نخستین پیروزی در این دوره از مسابقات و به فراموشی سپردن شکست هفته نخست، در رامسر از شهرداری گنبد میزبانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته دوم سی‌وهفتمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال کشور امروز به صورت همزمان و از ساعت ۱۶ با انجام هفت مسابقه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که در یکی از این دیدارها تیم والیبال هورسان رامسر در سالن شهید صدرالسادات رامسر به مصاف شهرداری گنبد می‌رود.

رحمان محمدی ‌راد و بازیکنانش که سه روز پیش نخستین مسابقه‌شان در این فصل را مقابل تیم پرمهره فولاد سیرجان برگزار کردند و نتوانستند امتیازی از این مسابقه خارج از خانه کسب کنند، امروز در اندیشه کسب نخستین برد تیم‌شان هستند تا از محدوده پایینی جدول فاصله بگیرند.

هورسانی‌ها در مسابقه با فولاد سیرجان آغاز خوبی داشتند و توانستند دست نخست را به سود خود تمام کنند. اما طبق پیش‌بینی‌ها کار برای تیم رامسری مقابل حریفی که از حضور بازیکنانی مانند سید محمد موسوی، محمدطاهر وادی، شهروز همایونفرمنش، پوریا حسین‌خان‌زاده، محمد فلاح، مجتبی میرزاجان‌پور و سیامک مرندی بهره می‌گیرد و سرمربیگری آن را نیز بهروز عطایی در اختیار دارد دشوار بود. تجربه بازیکنان ملی‌پوش فولاد سیرجان و مهارت‌شان در دفاع‌ و حمله سبب شد که دست‌های دوم، سوم و چهارم به سود تیم میزبان تمام شود و نهایتا هورسان رامسر ۳ – ۱ سیرجان را به مقصد رامسر ترک کند.

هورسان رامسر حالا در دومین هفته مسابقات باید از تیم شهر والیبال‌دوست‌های استان همسایه یعنی شهرداری گنبد میزبانی کند و بتواند هر سه امتیاز مسابقه را به دست بیاورد. حریف و مهمان امروز هورسان در هفته نخست مسابقات همان نتیجه‌ای را کسب کرد که توسط هورسان در سیرجان ثبت شد. گنبدی‌ها روز ۳۰ مهر به اردکان رفتند و مقابل آیفا سرام این شهر قرار گرفتند که نتیجه تقابل‌شان برد ۳ – ۱ به سود میزبان بود. با این حساب شهرداری گنبد نیز امروز برای این‌که دومین شکست پیاپی در کارنامه‌اش ثبت نشود با تمام توان به مصاف حریف و میزبان رامسری‌اش می‌رود.

رامسری‌ها که امسال بر خلاف دوره‌های گذشته که یکی از ۲ تیم مازندرانی حاضر در لیگ برتر بودند با توجه به کناره‌گیری لبنیات هراز آمل از تیمداری تنها نماینده مازندران در لیگ برتر هستند و طبیعتا همه نگاه‌های والیبال‌دوستان این استان به سمت آن‌ها معطوف می‌شود.

داوری مسابقه امروز هورسان رامسر و شهرداری گنبد به علیرضا قریب(داور اول) و هادی تیموری(داور دوم) سپرده شده است. با اعلام باشگاه نیز ورود تماشاگران به سالن برای تماشای این مسابقه رایگان است.

طبق برنامه‌ریزی‌ها و تقویم مسابقات، دور رفت فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور از امروز آغاز می‌شود و سوم دی پایان می‌یابد. دور برگشت مسابقات نیز از ۱۳ دی تا ۲۰ اسفند برگزار خواهد شد و مرحله حذفی این رقابت‌ها طبق برنامه‌ریزی قرار است از پنجم فروردین ۱۴۰۳ آغاز شود.

در پایان ۲۶ هفته مسابقات به صورت رفت و برگشت، هشت تیم اول و چهار تیم آخر جدول راهی مراحل متمرکز پلی‌آف و پلی‌اوت می‌شوند و ۲ تیم نیز به لیگ یک سقوط می‌کنند.