نخستین پیروزی تیم هورسان رامسر در لیگ والیبال ثبت شد

ساری - ایرنا - تیم والیبال هورسان رامسر در دومین مسابقه فصل توانست با پیروزی خانگی مقابل شهرداری گنبد در هفته دوم مسابقات به نخستین برد فصل دست یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته دوم سی‌وهفتمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال کشور عصر چهارشنبه با انجام هفت مسابقه برگزار شد که در سالن صدرالسادات رامسر، تیم "هورسان" به مصاف "شهرداری گنبد" رفت.

شاگردان رحمان محمدی راد در تیم هورسان پس از این که دست نخست را با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به حریف واگذار کردند، در دست‌های دوم، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۳ را به ثبت رساندند تا نخستین پیروزی فصل جدید رقابت‌ها در کارنامه‌شان ثبت شود.

در این مسابقه که ۲ ساعت و ۱۶ دقیقه طول کشید، جابر اسماعیل‌پور از هورسان و یونس قلیچ نیازی از شهرداری گنبد با کسب ۲۴ و ۲۱ امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان میدان لقب گرفتند.

هورسانی‌ها در پایان هفته دوم سی‌وهفتمین دوره لیگ برتر والیبال با یک برد و یک باخت و کسب سه امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند. رحمان محمدی راد و شاگردانش در هفته سوم این رقابت‌ها باید ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۰ آبان میزبان ایفا سرام اردکان شوند.

طبق برنامه‌ریزی‌ها و تقویم مسابقات، دور رفت فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور از امروز آغاز می‌شود و سوم دی پایان می‌یابد. دور برگشت مسابقات نیز از ۱۳ دی تا ۲۰ اسفند برگزار خواهد شد و مرحله حذفی این رقابت‌ها طبق برنامه‌ریزی قرار است از پنجم فروردین ۱۴۰۳ آغاز شود.

در پایان ۲۶ هفته مسابقات به صورت رفت و برگشت، هشت تیم اول و چهار تیم آخر جدول راهی مراحل متمرکز پلی‌آف و پلی‌اوت می‌شوند و ۲ تیم نیز به لیگ یک سقوط می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha