تهران- ایرنا- دبیر شورای اقتصادی سران قوا با بیان اینکه شهید علی‌وردی با خدای خود صداقت داشت، گفت: شهید، خدای متعال را تنها با حرف عبادت نمی‌کرد بلکه با عمل هم خداوند را عبادت می‌کرده و بدون شک خدای متعال جایگاه بزرگی به شما خواهند داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محسن رضایی در دیدار خانواده شهید آرمان علی‌وردی و خطاب به پدربزرگ وی اظهار کرد: جوان بسیار خیلی خوبی را تقدیم خدا کردید. إن‌شاءالله خدا صبر بدهد.

وی افزود: ما قبول داریم که برخی پدربزرگ‌ها هستند که بیش از پدرها به نوه‌هایشان علاقمند می‌شوند و و زمانی که حادثه‌ای برای آنها پیش می‌آید خیلی متاثر و اذیت می‌شوند. مشخص است که علاقه شما به این نوه‌تان بیشتر بوده است.

دبیر شورای اقتصادی سران قوا با بیان اینکه این دنیا هیچ ارزشی ندارد، عنوان کرد: تنها ارزش این دنیا این است که انسان خودش را برای آن زندگی ابدی که اصلا پایان ندارد، آماده کند و قبل از اینکه که برود، خانه خودش را در آنجا بسازد، محل خودش را در آنجا تعیین کند.

رضایی تصریح کرد: یکسری از انسان‌ها، انسان‌ها بزرگی هستند منتهی از آنجایی که مثل ما آدم‌های عادی هستند و ظاهر همه ما یکسان است، تشخیص داده نمی‌شوند اما در یک شرایط خیلی سخت مثل همین حادثه، مثل یک دُرّ خودشان را نشان می‌دهند.

وی گفت: قرآن مجید در سوره حج آیه ۱۱ می‌فرماید خیلی‌ها هستند که خدای متعال را با حرف عبادت می‌کنند ولی در صحنه عمل، وقتی که با سختی و فتنه مواجه می‌شوند، آنهایی که خالص هستند در سختی و حادثه می‌مانند اما کسانی که خالص نیستند، برمی‌گردند به همان ذات خودشان که آن را پنهان کرده بودند.

دبیر شورای اقتصادی سران قوا ادامه داد: واقعاً معلوم شد که این شهید خدای متعال را تنها با حرف عبادت نمی‌کرده بلکه با عمل هم خدای متعال را عبادت می‌کرده و بدون شک خدای متعال جایگاه بزرگی به شما خواهند داد.

رضایی با بیان اینکه شهید علی‌وردی با خدای خود صداقت داشت، خاطرنشان کرد:‌ اکنون چنین جوان شایسته و باشخصیتی را در میان ائمه اطهار و عبادخالص خدا فرستاده‌اید که در آنجا پشتیبان شما است.

به گزارش ایرنا، آرمان علی‌وردی طلبه ۲۱ ساله حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی و بسیجی یگان امنیتی امام رضا (ع)، ساکن محله شهران تهران بود که در مأموریت‌های بسیج برای مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات حضور داشت.

شهید علی‌وردی در اغتشاشات روز چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ در شهرک اکباتان، از سوی عده‌ای ربوده شد و بعد از بستن وی و ضرب‌وشتم شدید با ضربات متعدد چاقو، وی را کنار خیابان رها کردند و بعد از چند ساعت توسط بسیجیان پیدا شد؛ وی سپس به بیمارستان بقیةالله (عج) منتقل شد، اما به‌دلیل شدت خون‌ریزی، روز جمعه ۶ آبان جان خود را از دست داده و به شهادت رسید.