سبزوار- ایرنا-  امام جمعه سبزوار گفت: جنایات رژیم صهیونیستی که ناشی از وحشت و آشفتگی آنها پس از عملیات طوفان الاقصی است، تصویری واقعی از نسل‌کشی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: رژیم صهیونیستی برای جبران بی اعتباری و شکست مفتضحانه خود از رزمندگان قوی مقاومت، حملاتی وحشیانه علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه به راه انداخته که منجر به شهادت و مجروحیت صدها نفر به ویژه کودکان و زنان شده است.

وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بارها موازین و حقوق بین‌المللی را نقض کرده است و امروز نیز با حمایت قدرتهای غربی به ویژه آمریکا، اقدام به بمباران غیرنظامیان کرده که این اقدام نقض آشکار و خطرناک قوانین بین المللی است.

امام جمعه سبزوار تصریح کرد: باید به صبر، مقاومت و پایداری مردم غزه آفرین گفت و استقامت این شیرمردان و زنان شجاع را نویدبخش آینده روشنی برای سرزمین فلسطین دانست.

حجت الاسلام مقیسه افزود: عملیات طوفان الاقصی بر پیگیر غرب لرزه افکند و آنها را دچار وحشت کرد چنان که پس از این عملیات سران غربی سراسیمه راهی این منطقه شدند.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: توان دفاعی و نظامی یکی از این موارد است چنانکه دانش صنایع و تجهیزات نظامی ایران به مرحله ای رسیده است که آمریکا از روبه رو شدن با جمهوری اسلامی وحشت دارد.

امام جمعه سبزوار گفت: دستاوردهای صنعت دفاعی علاوه بر اینکه امنیت ملی کشور را بالا برده است، گروهای مقاومت را نیز در برابر اژدهای هفت سر رژیم صهیونیستی قوی کرده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.