زاهدان- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از برگزاری بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و هفته دانش آموز و سالروز مبارزه با استکبار جهانی در سطح مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن بروشکی روز شنبه در نشست همفکری برگزاری یوم الله ۱۳ آبان سیستان و بلوچستان افزود: سعی کنیم برنامه‌های این ایام متناسب با نیاز نسل نوجوان و جوان و مطالبات آنان و با هدف اقناع فکری و ذهنی دانش آموزان پیش رود.
وی ادامه داد: محتوای برنامه ها نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است و باید با رویکرد آشنایی دانش آموزان با اهداف و افکار پلید و خبیث دشمن اجرا شود.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: مقوله دانش آموز محوری و انجام برنامه‌ها توسط خود دانش آموزان مورد تاکید است و باید میدان عمل را به خود دانش آموزان داد تا با خودباوری و اعتماد به نفس به نحو شایسته‌ای نقش آفرینی کنند.
وی تاکید کرد: رویکرد همه برنامه ها با هدف بصیرت افزایی، ارتقا بینش و آشنایی دانش آموزان با فلسفه اتفاقات رقم خورده در یوم الله ۱۳ آبان صورت خواهد گرفت.
بروشکی با بیان اینکه حضور تشکل‌های دانش آموزی در مسیر انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های این ایام و دیگر مناسبت‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: دشمن این روزها با ترفندهای جدید درصدد دور کردن ملت بویژه نسل جوان از نظام و انقلاب است بنابراین باید با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، مثل همیشه دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذاریم.