تربت‌حیدریه- ایرنا-فرمانداران جدید شهرستان‌های مه‌ولات و خلیل آباد خراسان رضوی با حضور معاون سیاسی استاندار و مسوولان محلی معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، سید هادی طباطبایی معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در آیین معارفه فرماندار مه ولات که در محل این فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: امروز توپخانه دشمن انتخابات را نشانه گرفته و شایسته است با امیدوار ساختن مردم به آینده کشور، زمینه حضور حاکثری و برپایی یک انتخابات سالم را، فراهم سازیم.
طباطبایی افزود: موضوع دیگری که در برپایی انتخابات پرشور تاثیر مثبت دارد، آن است که مبادا فردی از امکانات دولتی بر له یا علیه کاندیدایی استفاده کند.
وی در بخش دیگری به تحولات منطقه اشاره و اظهار داشت: امروز اقبال دنیا به نظام اسلامی، دلیل تمام مخالفت‌های دشمنان با ایران است.
طباطبایی جنایت جنگی اسراییل در نوار غزه و به شهادت رساندن مردم بی‌دفاع را، محکوم کرد و گفت: این حملات نشان دهنده عجز دشمن و این بدان دلیل است که چون توان مبارزه با مجاهدان را ندارد، لذا به مردم بی‌دفاع حمله می‌کند.
معاون استاندار خراسان رضوی موفقیت جبهه مردمی فلسطین از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران و برکت خون شهدا دانست و افزود: لذا کسانی که روزی با سنگ می‌جنگیدند، امروز با موشکی که خود تولید کرده‌اند، می‌جنگند.
محسن زنگنه نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی نیز وحدت رویه بین دولت و مجلس را ستود و گفت: در این خطه نیز باید این چنین باشد، زیرا وحدت عامل پیشرفت است.
حجت‌الاسلام داوود زاهدی امام جمعه مه‌ولات نیز گفت: مردم صاحب انقلاب و به واسطه آنها ما در پست قرار گرفته‌ایم و لذا وظیفه مسوولان، امیدآفرینی به شهروندان است.
فیض‌آباد، مرکز شهرستان ۵۶ هزار نفری شهرستان مه‌ولات در ۲۰۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

در این آیین از خدمات مجتبی علی‌نژاد به عنوان فرماندار سابق تقدیر و محمدرضا حجازی به عنوان فرماندار جدید شهرستان مه‌ولات معرفی شد.

سرپرست فرمانداری خلیل آباد خراسان رضوی معرفی شد

همچنین روز شنبه در آئینی با حضور معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی، "محمد رضا خوشنویس"به عنوان سرپرست فرمانداری خلیل آباد خراسان رضوی معرفی و جایگزین "سید مسعود یاوری" شد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در آئین معارفه فرماندار جدید خلیل آباد گفت: انتخابات امسال یکی از اولویت‌های کشور است و دشمن دست از دسیسه در این خصوص بر نمی‌دارد.

طباطبایی افزود: مردم ایران در برابر اغتشاشات دشمن تمام توطئه‌های آنان را خنثی کردند و امسال هم در صحنه انتخابات برگ زرین دیگری را ورق خواهند زد.
وی با اشاره به در پیش بودن راه پیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت: دشمنان بار دیگر حضور باشکوه و دیدنی ملت ایران را در محکوم کردن رژیم غاصب کودک کش در سالروز تسخیر لانه جاسوسی خواهند دید.
طباطبایی با تاکید بر لزوم توجه به جوانان ،موفقیت‌های کشور در حوزه بهداشت و درمان و پیشرفت‌های این حوزه را حاصل تلاش جوانان در حوزه تکنولوژی‌های نوین امروز دانست.
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های دولت سیزدهم افزود: دولت بدون وقفه امور کشور را در حوزه‌های مختلف به پیش می‌برد و سر زدن به استان‌های مختلف و حضور در بین مردم امیدواری را در دل آنان به‌وجود آورده است.
طباطبایی با اشاره به وقایع اخیر در سطوح بین المللی گفت: رژیم کودک کش اسرائیل آخرین نفس‌های خود را می‌کشد.
وی با بیان این که دستگاه دیپلماسی امروز در دنیا با اقتدار کار می‌کند و در کشور آمریکا برعلیه آمریکا و سیاست‌های غلط او سخن می‌گوید، اظهار داشت: شالوده نظام صهیونیستی و آمریکای جنایت کار در حال از هم پاشیدگی است.
همچنین معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی از زحمات ۱۶ ماهه سید مسعود یاوری فرماندار سابق ، محمدرضا خوشنویس را به سرپرستی فرمانداری خلیل آباد معرفی کرد.

شهرستان خلیل آباد با ۶۰ هزار نفر جمعیت و هزارو ۱۲۰ کیلومتر مربع وسعت، ۲ شهر خلیل آباد و "کندر" و ۲۴ روستای دارای دهیاری در فاصله ۲۵۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد. ۳۳ هزار نفر از جمعیت این شهرستان در روستاها سکونت دارند.