مهمترین شاخصه انتخابات در جمهوری اسلامی، مردمی بودن آن است

تربت‌حیدریه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران دارای شاخصه‌های منحصربفردی است که نمونه آن در هیچ کشوری وجود ندارد، گفت: انتخابات تنها در ایران توسط مردم برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، سیدهادی طباطبایی عصر روز سه‌شنبه در آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان مه‌ولات افزود: مفهوم مردمی بودن انتخابات آن است که از مجموع ۱۱ نفر هیات‌های اجرایی برگزار کننده انتخابات، هشت نفر معتمد مردمی و بر این اساس ما پشتیبان انتخابات هستیم.

وی ادامه داد: بر این پایه، دشمن به دنبال مایوس کردن مردم از نتیجه انتخابات و در نتیجه مایوس کرن آنان نسبت به نظام اسلامی است.

طباطبایی همچنین خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی و دست‌اندرکاران انتخابات در این استان تصریح کرد: استفاده از امکانات دولتی در راستای تبلیغ بر له یا علیه یک کاندیدای انتخاباتی ممنوع است.

مهمترین شاخصه انتخابات در جمهوری اسلامی، مردمی بودن آن است

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه اجازه تخطی به کسی را، در رابطه با انتخابات نمی‌دهیم، افزود: دشمن توپخانه خود را به سمت انتخابات نشانه گرفته و لذا در مقابل آنها وظیفه‌مان دوچندان شده تا با همه وجود از رای مردم به عنوان حق‌الناس دفاع کنیم.

طباطبایی گفت: دولت سیزدهم با احترام به منش شهدا و بکارگیری شاخصه‌های شهیدان رجایی و باهنر در رفتار و عملکردش و نیز با شعار عدالت و توسعه عدالت، عدالت سیاسی، خستگی‌ناپذیری و بی‌نیازی به دولت‌های بزرگ در صحنه بین‌الملل، وارد عرصه خدمت به مردم شده‌است.

به گزارش ایرنا، امروز همچنین با حضور حضور معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی، ساختمان کمیته امداد امام خیمنی شهرستان مه‌ولات واقع در جنوب خراسان رضوی، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی در پیوند با معرفی این ساختمان ارایه خدمات عام‌المنفعه گفت: در زمینی به زیربنای ۶۵۰ مترمربع و با هزینه ۸۰ میلیارد ریال ساخته شده‌است.

رضا سلم‌آبادی با بیان اینکه پارسال ۸۸ هزار میلیارد ریال با ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار خدمت دولت با مشارکت خیران به خانواده نیازمند استان ارایه شد، افزود: پارسال بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال کمک‌های مردمی در حوزه تسهیلات و ۲۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات دولت به مردم و نیازمندان این استان ارایه شد.

وی بیان کرد: پارسال همچنین در راستای کمک به خانواده‌ها، تحقق جوانی جمعیت و تشکیل خانواده، بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال با ۵ قلم کالای اساسی با ارزش اسمی (قیمت کارخانه) بین نوعروسان استان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی افزود: پارسال همچنین عملیات ساخت چهار و صد باب مسکن را شروع و تا پایان سال، نیمی از آنها تحویل و به ازای هر واحد مسکونی بین ۷۰۰ تا هزار و ۲۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت شد..

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی در بدو ورود به شهرستان مه ولات ضمن گلباران مزار ۲ شهید گمنام شهر شادمهر، از کارخانه فولاد پروان، رباط تاریخی، ورزشگاه پوریای ولی و زمین در حال ساخت چمن مصنوعی شهر فیض آباد بازدید کرد.

فیض‌آباد، مرکز شهرستان ۵۶ هزار نفری مه‌ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha