تهران- ایرنا- مسابقه تلویزیونی «شکوفا» که قرار است با اجرای امین زندگانی روی آنتن برود یک تلنت شو (مسابقه استعدادیابی) اقتصادی است که این روزها در مرحله پیش تولید است. تا کنون بیش از ۴۰۰ شرکت دانش بنیان در این مسابقه ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایرنا، مسابقه «شکوفا» یک برنامه سرگرمی با محور شرکت‌های دانش بنیان و کارآفرینان است که در یک رقابت اقتصادی قرار می گیرند و تا اول آبان بیش از ۴۰۰ شرکت دانش بنیان، فناور و خلاق ثبت نام اولیه خود را برای حضور در این مسابقه نهایی کرده اند.

با موافقت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و بنا به درخواست شرکت ها برای تکمیل مدارک و مستندات فعالیت ها و طرح های اقتصادی شان برای حضور در برنامه، ثبت نام همچنان ادامه دارد.

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق کشورمان در این مسابقه تلویزیونی، آزاد و رایگان است و با حضور در برنامه برای دریافت سرمایه ۱۵ میلیارد تومانی از طریق کرادفاندینگ (سامانه تامین مالی و سرمایه گذاری) رقابت می کنند.

پیش تولید این مسابقه به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری هشت اقلیم و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری آغاز شده است.