همدان- ایرنا- ملی پوش والیبال نشسته بانوان کشورمان گفت: کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس مهمترین هدفی است که امیدوارم در این رویداد که آرزوی هر ورزشکاری هست، حضور یابیم.

زهرا نجاتی عارف روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: اگر از سوی وزارت ورزش و فدراسیون جانبازان و توانیابان حمایت شویم، به طور قطع سهمیه کسب خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس قرار است فروردین ماه سال آینده برگزار شود و در صورت اعزام به این رویداد، می‌توانیم جواز حضور در پارالمپیک را کسب کنیم.

این ملی پوش همدانی در خصوص بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین نیز گفت: کسب نشان نقره در این دوره از مسابقات که تیم‌های قدرتمندی حضور داشتند، ارزشمند بود.

نجاتی عارف خاطرنشان کرد: سطح برگزاری این دوره از مسابقات به مراتب بالاتر از قهرمانی آسیا و دوره‌های گذشته بازی‌های پاراآسیایی بود.

وی درباره بازی فینال مقابل کشور میزبان نیز گفت: چین قهرمان پارالمپیک است و از شرایط میزبانی و تشویق تماشاگرانش نیز به خوبی بهره مند بود و در نهایت باختیم.

وی افزود: خیلی دوست داشتیم با مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی به کشورمان بازگردیم منتهی تیم چین قدرت اول جهان است و نتوانستیم این تیم را ببریم.

به گزارش ایرنا در روز پایانی مسابقات والیبال نشسته در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، تیم بانوان ایران مقابل تایلند به میدان رفت و با برتری سه بر صفر مقابل این حریف، به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره در بازی‌ها رسید.

تیم کشورمان در این رقابت با نتایج ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۰ و ۲۵ بر ۷ از سد تایلند گذشت و مدال نقره را برای کاروان ایران به ارمغان آورد.

مسابقات والیبال نشسته بانوان با حضور ایران، کره جنوبی، ژاپن، چین، تایلند و مغولستان به صورت دوره‌ای برگزار شد و تیم ایران با چهار برد و تنها یک شکست مقابل چین، با ۱۲ امتیاز در رده دوم ایستاد.