تهران-ایرنا- جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که تجاوز زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه دستاوردی نداشته و اشغالگران مناطق باز را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از خبرگزاری شهاب، در بیانیه جنبش جهاد اسلامی در این باره آمده است: تجاوز زمینی صهیونیست‌ها به غزه از چند روز پیش آغاز شد و دشمن قادر به دستیابی به هیچ دستاوردی غیر از حمله به مناطق باز نبود.

جهاد اسلامی اعلام کرد: دشمن با یک پوشش هوایی به مناطق باز در غزه نفوذ کرد و این اقدام منجر به جنایت علیه غیرنظامیان شد.

این جنبش در ادامه تاکید کرد: مقاومت در این زمینه ثابت قدم بوده و مبارزه خود را ادامه می‌دهد و می تواند برنامه‌ها و اهداف دشمن را خنثی سازد.

جنبش جهاد اسلامی همچنین اضافه کرد: دشمن در جریان این نفوذ ضرباتی را از مقاومت دریافت کرد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که مقاومت فلسطین ظهر امروز (دوشنبه) با ایجاد تله برای تانک‌های رژیم صهیونیستی اجازه داد تا آنها مقداری وارد خاک جنوب غزه شوند، ولی طولی نکشید که رزمندگان مقاومت با موشک های هدایت شونده به استقبال تانک ها و نظامیان صهیونیست رفتند و خسارت های زیادی به آنها وارد کردند.

به دنبال هدف قرار گرفتن تانک های رژیم صهیونیستی از سوی رزمندگان مقاومت با موشک های هدایت شونده، بمب افکن های رژیم صهیونیستی دیگر نقاط غزه را هدف بمباران های شدید خود قرار دادند.

حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی به رغم مخالفت ها و هشدار سازمان ها و نهادهای بین المللی همچنان ادامه دارد و این رد حالیست که این رژیم به مسوولان مراکز درمانی از جمله بیمارستان قدس هشدار داده است که این بیمارستان را تخلیه کنند و مقامات بیمارستان اعلام کردند که انتقال ۴۰۰ بیمار میسر نیست.