کرمانشاه- ایرنا- اولین نمایشگاه تخصصی معرفی فعالیت‌های نوجوان‌محور در کرمانشاه به مناسبت هفته‌ نوجوان با حضور ۱۲ دستگاه دولتی و به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در سالن شهید بهشتی مجموعه آزادی برپا شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در این ارتباط گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی فعالیت‌های دستگاه‌ها و مجموعه‌های مردمی در حوزه‌ نوجوانان برگزار شده است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه نوجوانان در جامعه افزود : نوجوانان قشر آینده‌ساز این مرز و بوم هستند که لازم است با حضور در فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی برای آینده‌ای بهتر آماده شوند و به همین مناسبت امسال در هفته‌ نوجوان اولین نمایشگاه تخصصی معرفی فعالیت های نوجوان‌محور در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

زنجانی تصریح کرد: در این نمایشگاه ۱۲ دستگاه دولتی با تولیت کانون حضور خواهند داشت و به ارائه خدمت به نوجوانان و معرفی فعالیت‌ها می پردازند.

به گفته او نمایشگاه هفته‌ نوجوان هشتم تا دهم آبان‌ماه مقارن با هفته‌ نوجوان، در سالن شهید بهشتی ورزشگاه آزادی فعال است.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که از این تعداد حدود ۳۰ درصد زیر ۱۸ سال دارند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اکنون بیش از ۴۰ مرکز فعال ثابت و سیار در استان دارد و بیش از ۵۰ هزار نفر از کودکان و نوجوانان استان عضو مراکز این کانون هستند.