مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲ قاچاقچی مواد مخدر در مشهد با ۲۴۷ بسته مواد افیونی آماده توزیع شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ احمد نگهبان روز سه‌شنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با کسب خبری مبنی بر توزیع گسترده موادمخدر توسط جوانی موتورسوار در محدوده طلاب، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات نامحسوس متهم را که به همراه همدستش در حال توزیع موادمخدر در مقابل یکی از مراکز تجاری بودند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در بازرسی از این متهمان ۲۴۷ بسته موادمخدر از نوع حشیش به وزن ۲۴۷ گرم و مقادیری وجه نقد حاصل از فروش موادمخدر کشف شد.

نگهبان افزود: یک دستگاه موتورسیکلت که متهمان در زمینه توزیع موادمخدر از آن استفاده می کردند، نیز توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

رد رشوه ۱۰۰ میلیون تومانی در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد همچنین از رد رشوه یک میلیارد ریالی مامور وظیفه شناس تجسس کلانتری بانوان مشهد خبر داد.

نگهبان افزود: متهمی که در خصوص جیب بری و سرقت توسط کلانتری بانوان دستگیر شده بود با نیت مساعدت غیر قانونی در پرونده قضایی تشکیل شده به نمایندگی از سه همدست دیگرش، پیشنهاد رشوه ای به ارزش یک میلیارد ریال را به افسر وظیفه شناس کلانتری بانوان مشهد داده بود.

وی ادامه داد: افسر پرونده رد رشوه را نیز صورتجلسه کرد و پرونده به مراجع قضایی ارسال می شود.

فرماندهی انتظامی مشهد ضمن قدردانی از صحت عمل ماموران پلیس گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.